Запис Детальніше

Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів
Теоретические аспекты и методы идентификации параметров устройств системы электрической тяги. Метод мгновенных мощностей; параллельное соединение элементов
Theoretical Aspects and Methods of Parameters Identification of Devices of the Electric Traction System. Method of Instantaneous Powers; Parallel Connection of Elements
 
Creator Міщенко, Тетяна Миколаївна
Мищенко, Татьяна Николаевна
Mishchenko, Tatyana M.
 
Subject електровоз змінного струму
еквівалентна схема заміщення
ідентифікація параметрів
двополюсник
паралельне з’єднання елементів
математичне моделювання
КЕПЗ
электровоз переменного тока
эквивалентная схема замещения
идентификация параметров
двухполюсник
параллельное соединение элементов
математическое моделирование
electric locomotive of alternating current
equivalent circuit
identification of parameters
twoterminal network
parallel connection of elements
mathematical simulation
 
Description Міщенко, Т. М. Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів / Т. М. Міщенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2012. — Вип. 41. — С. 86—91.
UK: Пропонується новий метод ідентифікації параметрів пристроїв систем електричної тяги. Представлені чисельні розрахунки часових і струмових залежностей еквівалентних параметрів двополюсника, схема заміщення якого виглядає як паралельне з’єднання пасивних елементів; розрахунки виконано для електровозів ДС3 і 2ЕС5К.
RU: Предлагается новый метод идентификации параметров устройств систем электрической тяги. Представлены численные расчеты часовых и токовых зависимостей эквивалентных параметров двухполюсника, схема замещения которого выглядит как параллельное соединение пассивных элементов; расчеты выполнены для электровозов ДС3 и 2ЕС5К.
EN: A new method for parameters identification of devices of the electric traction systems is offered. The numerical
calculations of time and current dependences of equivalent parameters of two-terminal networks, which equivalent
circuit looks as parallel connection of passive elements, are presented; the related calculations are executed for the
electric locomotives DC3 and 2ЕС5К.
 
Date 2013-03-18T10:17:20Z
2013-03-18T10:17:20Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1586
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ