Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів
Теоретические аспекты и методы идентификации параметров устройств системы электрической тяги. Метод мгновенных мощностей; параллельное соединение элементов Theoretical Aspects and Methods of Parameters Identification of Devices of the Electric Traction System. Method of Instantaneous Powers; Parallel Connection of Elements |
|
Creator |
Міщенко, Тетяна Миколаївна
Мищенко, Татьяна Николаевна Mishchenko, Tatyana M. |
|
Subject |
електровоз змінного струму
еквівалентна схема заміщення ідентифікація параметрів двополюсник паралельне з’єднання елементів математичне моделювання КЕПЗ электровоз переменного тока эквивалентная схема замещения идентификация параметров двухполюсник параллельное соединение элементов математическое моделирование electric locomotive of alternating current equivalent circuit identification of parameters twoterminal network parallel connection of elements mathematical simulation |
|
Description |
Міщенко, Т. М. Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів / Т. М. Міщенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2012. — Вип. 41. — С. 86—91.
UK: Пропонується новий метод ідентифікації параметрів пристроїв систем електричної тяги. Представлені чисельні розрахунки часових і струмових залежностей еквівалентних параметрів двополюсника, схема заміщення якого виглядає як паралельне з’єднання пасивних елементів; розрахунки виконано для електровозів ДС3 і 2ЕС5К. RU: Предлагается новый метод идентификации параметров устройств систем электрической тяги. Представлены численные расчеты часовых и токовых зависимостей эквивалентных параметров двухполюсника, схема замещения которого выглядит как параллельное соединение пассивных элементов; расчеты выполнены для электровозов ДС3 и 2ЕС5К. EN: A new method for parameters identification of devices of the electric traction systems is offered. The numerical calculations of time and current dependences of equivalent parameters of two-terminal networks, which equivalent circuit looks as parallel connection of passive elements, are presented; the related calculations are executed for the electric locomotives DC3 and 2ЕС5К. |
|
Date |
2013-03-18T10:17:20Z
2013-03-18T10:17:20Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1586 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|