Запис Детальніше

Метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики
Метод автоматизированного определения контактного давления реле железнодорожной автоматики
The Method of the Automated Definition of Contact Pressure of Railway Automation Relay
 
Creator Разгонов, Адам Пантелійович
Профатилов, Володимир Іванович
Разгонов, Адам Пантелеевич
Бондаренко, Борис Маврович
Профатилов, Владимир Иванович
Razgonov, Adam P.
Bondarenko, Boris M.
 
Contributor Profatilov, Volodymyr I.
 
Subject контактний тиск
реле залізничної автоматики
якір
вимірювання механічних параметрів
КАТЗ
КВП
контактное давление
реле железнодорожной автоматики
якорь
измерения механических параметров
contact pressure
railway automation relay
anchor
measuring automation of mechanical parameters
 
Description Разгонов, А. П. Метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики / А. П. Разгонов., Б. М. Бондаренко, В. І. Профатилов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2011. — № 1. — С. 31-36.
UK: В даній статті запропоновано метод автоматизованого визначення контактного тиску
реле залізничної автоматики. Метод ґрунтується на особливостях конструкції електромагнітних реле залізничної автоматики, в яких відпадання якоря здійснюється під дією власної ваги якоря. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності.
RU: В данной статье предложен метод автоматизированного определения контактного давления реле железнодорожной автоматики. Метод основан на особенностях конструкции электромагнитных реле железнодорожной автоматики, в которых выпадение якоря осуществляется под действием собственного веса якоря. Данный метод позволяет решить комплексную задачу автоматизации измерения механических параметров электромагнитных реле железнодорожной автоматики без снятия кожуха согласно эксплуатационно-технических требований к реле первого класса надежности.
 
Date 2011-11-02T11:07:14Z
2011-11-02T11:07:14Z
2011
 
Type Article
 
Identifier УДК: 656.25: 621.318
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/858
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ