Метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики
Метод автоматизированного определения контактного давления реле железнодорожной автоматики The Method of the Automated Definition of Contact Pressure of Railway Automation Relay |
|
Creator |
Разгонов, Адам Пантелійович
Профатилов, Володимир Іванович Разгонов, Адам Пантелеевич Бондаренко, Борис Маврович Профатилов, Владимир Иванович Razgonov, Adam P. Bondarenko, Boris M. |
|
Contributor |
Profatilov, Volodymyr I.
|
|
Subject |
контактний тиск
реле залізничної автоматики якір вимірювання механічних параметрів КАТЗ КВП контактное давление реле железнодорожной автоматики якорь измерения механических параметров contact pressure railway automation relay anchor measuring automation of mechanical parameters |
|
Description |
Разгонов, А. П. Метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики / А. П. Разгонов., Б. М. Бондаренко, В. І. Профатилов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2011. — № 1. — С. 31-36.
UK: В даній статті запропоновано метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики. Метод ґрунтується на особливостях конструкції електромагнітних реле залізничної автоматики, в яких відпадання якоря здійснюється під дією власної ваги якоря. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності. RU: В данной статье предложен метод автоматизированного определения контактного давления реле железнодорожной автоматики. Метод основан на особенностях конструкции электромагнитных реле железнодорожной автоматики, в которых выпадение якоря осуществляется под действием собственного веса якоря. Данный метод позволяет решить комплексную задачу автоматизации измерения механических параметров электромагнитных реле железнодорожной автоматики без снятия кожуха согласно эксплуатационно-технических требований к реле первого класса надежности. |
|
Date |
2011-11-02T11:07:14Z
2011-11-02T11:07:14Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
УДК: 656.25: 621.318
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/858 |
|
Language |
uk_ua
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|