Запис Детальніше

Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод циклічної вольт-амперної характеристики

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод циклічної вольт-амперної характеристики
Теоретические аспекты и методы идентификации параметров устройств системы электрической тяги. Метод циклической вольт-амперной характеристики
Theoretical Aspects and Methods of Parameters Identification of the Electric Action System Devices. Method of Cyclic Current-Voltage Characteristics
 
Creator Міщенко, Тетяна Миколаївна
Мищенко, Татьяна Николаевна
Mishchenko, Tatyana M.
 
Subject ідентифікація параметрів
електрифікована ділянка
моделювання
електромагнітні процеси
перехідні режими
електровоз
нелінійний
пасивний
активний двополюсник
идентификация параметров
электрифицированный участок
моделирование
электро-магнитные процессы
переходные режимы
электровоз
нелинейный
пассивный
активный двухполюсник
identification of parameters
electrified track
modeling
electromagnetic processes
transient state
electric locomotive
non-linear
passive
active two-terminal network
КЕПЗ
 
Description Міщенко, Т. М.
Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. метод циклічної вольт-амперної характеристики // Наука та прогрес транспорту. — 2013. — № 1. — С. 119—125. — doi: 10.15802/stp2013/9584
UK: Мета. Визначити особливості чисельних розрахунків математичної моделі з однією чи декількома циклічними вольт-амперними характеристиками (ВАХ). Це є актуальним, бо будь-який пристрій системи електричної тяги та і взагалі електрифікованої ділянки, як нелінійний пасивний або активний двополюсник, однозначно в даному режимі його роботи описується (характеризується) ВАХ, побудованою за заданими вхідними напругою та струмом. Методика. Задача розрахунку електромагнітних процесів в силових колах тягового електропостачання є імовірнісною задачею з розв’язанням нелінійних стохастичних диференціальних
рівнянь, тому потребує розробки спеціального метода. Враховуючи складність розрахунків, їх доцільно
здійснювати або з обходом графіка реальної ВАХ, або удаватися спершу до її еквівалентної наближеної заміни, наприклад, еліпсом. Результати. Чисельні розрахунки математичної моделі з однією чи декількома
циклічними ВАХ можливо здійснювати або обходом «реальної» ВАХ, або удатися до «ідеалізації», тобто
наближеної заміни реальної циклічної ВАХ. Наукова новизна. В роботі представлено динамічні ВАХ електровозів відповідно ДС3 і 2ЕС5К при різних струмах їх навантаження. Практична значимість. Циклічна
ВАХ може бути закономірно і однозначно використана в системі рівнянь електромагнітного стану при розрахунку перехідних режимів в системі тяги для найбільш «важкого та складного» (чи (та) найбільш «легкого») режиму.
RU: Цель. Определить особенности численных расчетов математической модели с одним или несколькими
циклическими вольт-амперных характеристик (ВАХ). Это актуально, так как любое устройство системы
электрической тяги, да и вообще электрифицированного участка, как нелинейный пассивный или активный
двухполюсник, однозначно в данном режиме его работы описывается (характеризуется) вольт-амперной
характеристикой (ВАХ), построенной по данным входных напряжений и тока. Методика. Задача расчета
электромагнитных процессов в силовых цепях тягового электроснабжения является вероятностной задачей с
решением нелинейных стохастических дифференциальных уравнений, потому нуждается в разработке специального метода. Учитывая сложность расчетов, их целесообразно осуществлять или с обходом графика
реальной ВАХ, или прибегать сначала к ее эквивалентной приближенной замене, например, эллипсом. Результаты. Численные расчеты математической модели с одной или несколькими циклическими ВАХ осуществляют или обходом «реальной» ВАХ, или прибегают к «идеализации», то есть приближенной замене
реальной циклической ВАХ. Научная новизна. В работе представлено динамические ВАХ электровозов
соответственно ДС3 и 2ЕС5К при разных токах их нагрузки. Практическая ценность. Циклическая ВАХ
может быть закономерно и однозначно использована в системе уравнений электромагнитного состояния при
расчете переходных режимов в системе тяги для наиболее «тяжелого и сложного» (наиболее «легкого») режима.
EN: Purpose. To define the characteristics of numerical calculations of mathematical model with one or more cyclic
current voltage characteristics (CVC). This is an urgent problem, since any electric traction system device and electrified track in general, like non-linear passive or active two-terminal network in the present operating mode is described
by current-voltage characteristic (CVC), which is based on the given input voltage and input current. Methodology.
The electromagnetic process calculation in the power circuits of traction electric energy supply is the
probabilistic task with solving nonlinear stochastic differential equations requiring for the development of special
methods. Given the calculation difficulty, it is reasonable to perform them either by real CVC graph bypass or initially
by applying its equivalent replacement with, for example, an ellipse. Findings. Numerical calculations of the
mathematical model with one or more cyclic CVC can be performed by “real” CVC bypass or by "idealization" i. e.
approximate replacement of real cyclic CVC. Originality. This paper presents the dynamic CVC of the DS3 and
2ES5K electric locomotives at different currents of electric locomotives. Practical value. Cyclic CVC normally and
definitely can be applied in the system of electromagnetic state equations while transient state calculating in the traction
system. Therefore while calculating the experimentally obtained CVC for the most “difficult and complex”
(or/and the “easiest”) mode is applied.
 
Date 2013-05-31T10:19:29Z
2013-05-31T10:19:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/stp2013/9584
2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1676
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ