Запис Детальніше

1. Міські залізниці як об’єкт повторної забудови

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title 1. Міські залізниці як об’єкт повторної забудови
1. Городские железные дороги как объект повторной застройки
1. Urban Railways as an Object of Redevelopment
 
Creator Радкевич, Анатолій Валентинович
Радкевич, Анатолий Валентинович
Худенко, Валерий Федорович
Юрков, Дмитрий Андреевич
Radkevich, Anatoliy V.
Radkevych, Anatolii V.
Hudenko, Valery F.
Khudenko, Valerii F.
Худенко, Валерій Федорович
Юрков, Дмитро Андрійович
 
Contributor Yurkov, Dmitri A.
 
Subject зонування
міські залізниці
вокзальні комплекси
надколійний простір
транспортне будівництво
зонирование
городские дороги
вокзальные комплексы
надпутевое пространство
транспортное строительство
zoning
urban railways
station complexes
above-road space
transport construction
КБВГ
 
Description Радкевич, А. В.
Міські залізниці як об’єкт повторної забудови / А. В. Радкевич, В. Ф. Худенко, Д. А. Юрков // Наука та прогрес транспорту. — 2013. — № 1. — С. 177—189. — doi: 10.15802/stp2013/9587
UK: Мета. Аналіз світового досвіду надколійного будівництва та реконструкції вокзальних комплексів; дослідження можливостей освоєння надколійного простору в крупних містах України; аналіз генерального
плану м. Дніпропетровськ з метою виявлення оптимальних зон для будівництва транспортних мультикомплексів. Методика. Для проведення досліджень використовувався картографічний метод, методи натурних
спостережень, а також графічне моделювання. Результати. Проведений аналіз генеральних планів крупних
міст України виявив, що лінії залізничних колій, які проходять через житлові, промислові, рекреаційні та
інші зони міста займають від 2 % до 6 % його території. Проведено зонування залізничних колій та прилеглих територій в м. Дніпропетровськ, виявлено 6 типів ділянок та визначені перспективи їх використання.
Наукова новизна. На прикладі однієї з найбільш перспективних ділянок в м. Дніпропетрвськ розроблено
ескізний проект реконструкції зони центрального залізничного вокзалу із забудовою надколійного простору
багатофункціональними комплексами загальною корисною площею понад 1 млн.м2. Практична значимість. Території, зайняті залізничною інфраструктурою є значним резервом для будівництва, особливо в
районах підвищеної концентрації транспорту та людських мас, де для традиційних способів будівництва
ділянок не залишилось. Крім цього, такий підхід вирішує ряд супутніх проблем, інтегруючи в одному вузлі
велику кількість внутрішніх та зовнішніх, пасажирських та транспортних потоків. Застосування такого підходу відкриває значні можливості для транспортного будівництва. Це підтверджує ефективність та актуальність подальших досліджень.
RU: Цель. Анализ мирового опыта надпутевого строительства и реконструкции вокзальных комплексов, исследование возможностей освоения надпутевого пространства в крупных городах Украины, анализ генерального плана г. Днепропетровск с целью выявления оптимальных зон для строительства транспортных
мультикомплексов. Методика. Для проведения исследований использовался картографический метод, методы натурных наблюдений, а также графическое моделирование. Результаты. Проведенный анализ генеральных планов крупных городов Украины обнаружил, что линии железнодорожных путей, проходящих
через жилые, промышленные, рекреационные и другие зоны города занимают от 2% до 6% его территории.
Проведено зонирование железнодорожных путей и прилегающих территорий в г. Днепропетровск, выявлено
6 типов участков и определены перспективы их использования. Научная новизна. На примере одного из
наиболее перспективных участков в г. Днепропетровск разработан эскизный проект реконструкции зоны
центрального железнодорожного вокзала с застройкой надпутевого пространства многофункциональными
комплексами общей полезной площадью более 1 млн. м2. Практическая значимость. Территории, занятые
железнодорожной инфраструктурой являются значительным резервом для строительства, особенно в районах повышенной концентрации транспорта и человеческих масс, где для традиционных способов строительства участков не осталось. Кроме этого, такой подход решает ряд сопутствующих проблем, интегрируя
в одном узле большое количество внутренних и внешних, пассажирских и транспортных потоков. Применение такого подхода открывает значительные возможности для транспортного строительства. Это подтверждает эффективность и актуальность дальнейших исследований.
EN: Purpose. Analysis of the global experience of above-road construction and reconstruction of station complexes;
the study of opportunities capacity above-road space in major Ukrainian cities, analyzing the general plan of Dnepropetrovsk
in order to identify optimal areas for the construction of transport multicomplexes. Methodology. The
chart method, the methods of field observation, and graphic simulation method have been used for the researches.
Findings. The analysis of the general plans of the major cities of Ukraine found out that the railway line passing
through residential, industrial, recreational and other areas of the city occupies from 2% to 6% of its territory. Zoning
of railways and adjacent areas in the city of Dnepropetrovsk has been done; identified six types of sites and determined
the prospects for their use. Originality. On the example of one of the most promising station areas in Dnepropetrovsk
we propose a conceptual design of the reconstruction of the central railway station area with above-road
space building by multifunctional complexes of the total useful floor area of more than 1 million m2. Practical
value. The areas occupied by railway infrastructure are significant reserves for construction, especially in the areas
of high concentration of transport and human masses, where no area for traditional methods of building left. In addition,
this approach solves a number of related problems, integrating in a single centre a large number of internal and
external passenger and cargo flows.
 
Date 2013-06-01T08:28:30Z
2013-06-01T08:28:30Z
2013
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/stp2013/9587
2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1681
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ