Совершенствование конструкции плана путевого развития горочных горловин
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Совершенствование конструкции плана путевого развития горочных горловин
Удосконалення конструкції плану колійного розвитку гіркових горловин |
|
Creator |
Бобровский, Владимир Ильич
Дорош, Андрей Сергеевич Dorosh, Andrii S. Бобровський, Володимир Ілліч Bobrovskiy, Volodimir I. Bobrowski, Vladimir I. Dorosh, Andriy S. Колесник, Антон Ігорович Дорош, Андрій Сергійович Колесник, Антон Игоревич Kolesnyk, Anton I. |
|
Subject |
сопрягающие кривые
з’єднувальні криві connecting curves сортировочный парк сортувальний парк sorting tracks пучковый стрелочный перевод пучковий стрілочний перевід first bunch switch замедлитель парковой тормозной позиции уповільнювач паркової гальмівної позиції seating of park car retarders |
|
Description |
Бобровский В. И. Совершенствование конструкции плана путевого развития горочных горловин / В. И. Бобровский, А. C. Дорош, А. И. Колесник // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2011. — Вип. 1. — С. 27—33. — doi: 10.15802/tstt2011/17160
RU: В настоящей статье предложена методика, позволяющая определить наиболее рациональные параметры сопрягающих кривых на путях сортировочного парка. При этом критерием оптимальности является минимизация расстояния от пучкового стрелочного перевода до замедлителей парковой тормозной позиции. Такой подход позволяет сократить длину горочной горловины и тем самым увеличить полезную длину сортировочных путей. Изложенная методика может применяться при реконструкции и проектировании плана путевого развития горочных горловин. UK: В даній статті запропонована методика, що дозволяє визначити найбільш раціональні параметри з’єднувальних кривих на коліях сортувального парку. При цьому критерієм оптимальності є мінімізація відстані від пучкового стрілочного переводу до уповільнювачів паркової гальмівної позиції. Такий підхід дозволяє скоротити довжину гіркової горловини і тим самим збільшити корисну довжину сортувальних колій. Викладена методика може бути використана під час реконструкції чи проектування плану колійного розвитку гіркових горловин. EN: The method permits to determine the most efficient parameters of connecting curves on sorting tracks is developed. The optimization criterion is minimization of distance from the first bunch switch to the seating of park car retarders. Such method of attack permits to reduce the necks length and increase the usable length of sorting tracks. This method can be applied during plan of the sorting tracks reconstruction and designing. |
|
Date |
2011-11-08T09:40:38Z
2011-11-08T09:40:38Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
doi: 10.15802/tstt2011/17160
УДК 656.212.5 http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/874 |
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|