Запис Детальніше

Вибір оптимальних маршрутів руху вантажних поїздопотоків у залізничному вузлі з урахуванням насиченості пропускної спроможності ділянок

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір оптимальних маршрутів руху вантажних поїздопотоків у залізничному вузлі з урахуванням насиченості пропускної спроможності ділянок
Выбор оптимальных маршрутов движения грузовых поиздопотокив в железнодорожном узле с учетом насыщенности пропускной способности участков
 
Creator Чибісов, Юрій Віталійович
Чибисов, Юрий Витальевич
Chibisov, Yuriy V.
 
Subject залізничний вузол
параметри поїздопотоків
раціональні маршрути пропуску поїздів
железнодорожный узел
параметры поездопотоков
рациональные маршруты пропуску поездов
railway junctionc
trainflow parameters
rational routes of the train advancing
 
Description Чибісов, Ю. В.
Вибір оптимальних маршрутів руху вантажних поїздопотоків у залізничному вузлі з урахуванням насиченості пропускної спроможності ділянок / Ю. В. Чибісов // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2011. — Вип. 2. — С. 88—95. — doi:10.15802/tstt2011/17154.
UK: Визначено витрати часу, витрати механічної роботи та вартість пропуску вантажних поїздів різної маси
по ділянках Дніпропетровського залізничного вузла. Виконано дослідження впливу завантаженості ділянок
вузла на основні показники руху поїздів. Встановлено величину раціонального заповнення головного ходу
Дніпропетровського залізничного вузла.
RU: Определены затраты времени, механической работы и стоимость пропуска грузовых поездов разной массы по участкам Днепропетровского железнодорожного узла. Выполнены исследования влияния загрузки
участков узла на основные показатели движения поездов. Определена величина рационального заполнения
главного хода Днепропетровского железнодорожного узла.
EN: There were determined the expenditures of time, mechanical work and cost of the running trains with different
mass that pass Dnepropetrovsk railway junction. There was researched the influence of the railway line load onto
the main indexes of the train running. The value of the rational load of the main trespass of Dnepropetrovsk railway
junction was determined.
 
Date 2012-11-27T08:28:31Z
2012-11-27T08:28:31Z
2011
 
Type Article
 
Identifier doi:10.15802/tstt2011/17154
doi:10.15802/tstt2011/17154
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1343
 
Language other
 
Publisher ДНУЗТ