Запис Детальніше

Економічний критерій вибору раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Економічний критерій вибору раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях
Экономический критерий выбора рациональных вариантов пропуска поездопотоков по параллельным железнодорожным линиям
 
Creator Чибісов, Юрій Віталійович
Чибисов, Юрий Витальевич
Chibisov, Yuriy V.
 
Subject вантажні поїздопотоки
розподіл поїздопотоків
залізнична мережа
економічний критерій
грузовые поездопотоки
распределение поездопотоков
железнодорожная сеть
экономический критерий
freight trainflows
trainflow distribution
railway network
economic criteria
КСВ
 
Description Чибісов, Ю. В.
Економічний критерій вибору раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях / Ю. В. Чибісов // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2012. — Вип. 3. — С. 94—98. — doi: 10.15802/tstt2012/17195.
UK: В даній роботі розглянуто динаміку зміни величини експлуатаційних витрат на пропуск поїздів на залізничній лінії в залежності від інтенсивності вхідного потоку. Запропоновано виконувати розподіл поїздопотоку за економічним критерієм, тобто серед множини варіантів розподілу поїздопотоку по паралельних залізничних лініях обирати такі варіанти, які забезпечують мінімум сумарної вартості на пропуск усього поїздопотоку. Наведено приклад такого розподілу для Дніпропетровського залізничного вузла, в якому існують дві паралельні залізничні лінії.
RU: В данной работе рассмотрена динамика изменения величины эксплуатационных расходов на пропуск
поездов на железнодорожной линии в зависимости от интенсивности входящего потока. Предложено выполнять распределение поездопотока по экономическому критерию, то есть из множества вариантов распределения поездопотока по параллельным линиям выбирать такие варианты, которые обеспечивают минимум
суммарной стоимости на пропуск всего поездопотока. Приведен пример такого распределения для Днепропетровского железнодорожного узла, в котором существуют две параллельные железнодорожные линии.
EN: In this article there was researched the dynamics of the change in the maintenance cost value concerning the trainflow running by the railway line depending on the arrival density. There was suggested to make the trainflow distribution basing on the economic criteria. That means it is reasonable among the multitude of the variants of the trainflow distribution to choose the variants that provide minimum of the total cost of the whole trainflow running.
There was given the example of this kind of distribution for the terms of Dnepropetrovsk railway junction which
consists of two parallel railway lines.
 
Date 2012-12-04T08:23:53Z
2012-12-04T08:23:53Z
2012
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/tstt2012/17195
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1357
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ