Запис Детальніше

Наукові основи перебудови існуючих залізниць України для впровадження швидкісного руху поїздів.

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Наукові основи перебудови існуючих залізниць України для впровадження швидкісного руху поїздів.
Научные основы переустройства существующих железных дорог Украины для введения скоростного движения поездов.
Scientific Fundamentals for Refurbishment of Existing Railways in Ukraine for Introduction of Speed Movement of Trains
 
Creator Курган, Микола Борисович
Курган, Николай Борисович
Kurgan, Mykola B.
Kurhan, Mykola B.
 
Subject міжнародний транспортний коридор
швидкісний рух
реконструкція
план лінії
поздовжній профіль
норми проектування
математична модель
оптимізація
международный транспортный коридор
скоростное движение
реконструкция
план линии
продольный профиль
нормы проектирования
математическая модель
оптимизация
international transport corridor
increased-speed movement
reconstruction
track plan
longitudinal profile
designing norms
mathematical model
optimization
 
Description Наукові основи перебудови існуючих залізниць України для впровадження швидкісного руху поїздів : авт. дис. д. т. н. : 05.22.06 / М.Б. Курган. - Д., 2004. -
UK: Дисертація присвячена розробці науково-методичних основ і практичних рекомендацій для впровадження швидкісного руху поїздів. Дослідження виконуються з використанням системного підходу, ураховують передумови впровадження швидкісного руху на міжнародних транспортних коридорах у межах України. На основі імовірнісної моделі потоку поїздів, проведених експериментів і теоретичних досліджень розроблена нормативна база для реконструкції плану і поздовжнього профілю швидкісних залізниць. Запропонована комплексна методика дозволяє із заданою ймовірністю розраховувати потрібні капітальні вкладення для перебудови кривих ділянок колії, визначати заходи, впровадження яких зменшує прискорення, що діють на пасажирів, віддаляє час їхньої стомлюваності й покращує комфортабельність їзди. Розроблена математична модель вибору стратегії оптимальної реконструкції залізниці. Застосування методу векторної оптимізації і полуадитивних функцій надає можливість знаходити раціональну швидкість руху на кожному об'єкті чи ділянці за неадитивним критерієм. Отримані теоретичні й практичні результати використані при виконанні науково-дослідних робіт за завданням V Комісії ОСЗ, Міністерства транспорту України, Укрзалізниці, під час розробки чотирьох нормативних документів.
RU: Диссертация посвящена разработке научно-методических основ и практических рекомендаций по переустройству существующих железных дорог для введения скоростного движения поездов. Исследования выполнены с использованием системного подхода, учитывают предпосылки введения скоростного движения поездов на международных транспортных коридорах в пределах Украины. Научно обоснованы приоритетные скоростные направления и участки. Для решения этой задачи предложен показатель скоростного движения и модель его расчета. На основе разработанной вероятностной модели движения потока поездов, проведенных экспериментов и теоретических исследований усовершенствована методика определения допускаемых скоростей движения по сопряжениям кривых, а также разработана нормативная база для переустройства плана и продольного профиля при введении скоростного движения. Получила дальнейшее развитие модель реконструкции плана линии. Введение коэффициентов, интерпретирующих законы распределения объемов работ, стоимостных ставок и т. д., позволяет с заданной вероятностью определять необходимые капитальные вложения для переустройства кривых участков пути и, таким образом, избежать ошибок, связанных с неточным прогнозом. Реализован комплексный подход к проектированию реконструкции продольного профиля на основе разработанной тягово-експлуатационной модели. В качестве критериев оценки вариантов использованы показатели полных ускорений (поперечные, вертикальные и продольные) и коэффициент комфорта пассажира. Разработана математическая модель выбора оптимальной стратегии реконструкции железной дороги. Применение метода векторной оптимизации и полуадитивных функций позволило включить в модель тяговые расчеты и находить рациональную скорость по каждому объекту или участку при неаддитивном критерии оптимизации. Полученные в работе новые научные положения составляют базу для решения одной из важнейших проблем железнодорожного транспорта – повышения скорости движения поездов. Теоретические и практические результаты использованы при выполнении научно-исследовательских работ по заданию V Комиссии ОСЖД, Министерства транспорта Украины, Укрзализницы и вошли в четыре нормативных документа.
EN: The Dissertation is devoted to elaboration of the scientific fundamentals of the existing Ukrainian railways' refurbishment for introduction of increased-speed train services. The researches are executed with use of the system approach, take into account the preconditions of introduction of speed movement of trains on the international transport corridors for Ukraine. On the basis of mathematical model of a flow of trains, experiments and theoretical researches the normative base for refurbishment of the plan and longitudinal profile of speed railway is developed. The complex technique is offered which allows with the given probability to calculate the necessary capital investment for refurbishment of curves, to define measures, which will lower of acceleration working on the passenger, and will improve comfort of driving. A mathematical model has been developed for selection of the optimal strategy of a railway's reconstruction. The use of vector optimization method and semi-additive functions allows determining the rational speed on each object or site, in accordance with the optimization criterion. The theoretical and practical results of the current work have been used in performance of the scientific research, made on the order of the 5th Commission of the Organization for Railways Cooperation, Ministry of Transport of Ukraine, Ukrainian Railway Department (Ukrzaliznytsja), have comprised a component part of four normative documents.
 
Date 2010-12-07T09:38:35Z
2010-12-07T09:38:35Z
2004
 
Type Other
 
Identifier УДК 625.113: 656.221.1
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/117
 
Language uk_UK
 
Publisher Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна