Теоретичні основи удосконалення конструкції і технології роботи залізничних станцій.
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи удосконалення конструкції і технології роботи залізничних станцій.
Теоретические основы совершенствования конструкции и технологии работы железнодорожных станций. Fundamental Theory of Perfecting of a Design and Technology of Railway Stations. |
|
Creator |
Бобровський, Володимир Ілліч
Бобровский, Владимир Ильич Bobrovskiy, Volodimir I. Bobrowski, Vladimir I. |
|
Subject |
станція
геометрична модель функціональна модель розв'язка ліній сортувальна гірка формування составів оптимізація railway station geometrical model functional model decoupling of lines hump formation of trains optimisation станция геометрическая модель функциональная модель развязка линий сортировочная горка формирование составов оптимизация |
|
Description |
Бобровський В. І. Теоретичнi основи удосконалення конструкцiї та технологiї роботи залiзничних станцiй : авт. дис. к. т. н. : 05.22.20 / В. І. Бобровський : Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ : Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад.В. Лазаряна. - 2002. – 33 с.
UK: Дисертація присвячена проблемі удосконалення конструкції і технології роботи залізничних станцій на основі математичного моделювання. У дисертації розроблена інтегрована система геометричних і функціональних моделей для аналізу і синтезу станцій. Геометричні моделі відображають конструкцію колійного розвитку станцій і використовуються для його синтезу. Функціональні моделі використовуються для аналізу станцій і дозволяють одержати оцінку їх ефективності, необхідну для пошуку шляхів поліпшення конструкції і технології станцій. Розроблені теоретичні основи і створені функціональні моделі основних станційних підсистем: парків станцій і підходів до них, сортувальних гірок і районів формування. Функціональні моделі здійснюють імітаційне моделювання підсистем; вони побудовані з використанням системного підходу і мають ієрархічну структуру. Розроблена сукупність моделей може бути покладена в основу автоматизованої системи підтримки прийняття рішень для оцінки і вибору раціонального комплексу заходів, спрямованих на підвищення ефективності експлуатації станцій. RU: Диссертация посвящена проблеме совершенствования конструкции и технологии работы железнодорожных станций на основе математического моделирования. В диссертации разработана интегрированная система геометрических и функциональных моделей для анализа и синтеза станций. Геометрические модели отражают конструкцию путевого развития станций и используются для его синтеза. Функциональные модели используются для анализа станций и позволяют получить оценку их эффективности, необходимую для поиска путей улучшения конструкции и технологии станций. Разработаны теоретические основы и созданы функциональные модели основных станционных подсистем: парков станций и подходов к ним, сортировочных горок и районов формирования. Функциональные модели осуществляют имитационное моделирование подсистем; они построены с использованием системного подхода и имеют иерархическую структуру. Разработана совокупность моделей может быть положена в основу автоматизированной системы поддержки принятия решений для оценки и выбора рационального комплекса мероприятий, направленных на повышение эффективности эксплуатации станций. EN: The thesis is devoted to a problem of perfecting of a design and technology of railway stations on the basis of mathematical modelling. In a thesis the integrated system of geometrical and functional models for the analysis and synthesising of stations is designed. The geometrical models describe a design of yard track and will be used for its synthesising. The functional models will be used for the analysis of stations and allow to receive an estimation of their efficiency for looking up of paths improvement for a design and technology of stations. The fundamental theory are designed and the functional models of the basic subsystems of stations (station and approaches road, hump and formation yard) are created. The functional models execute simulation modelling of subsystems; they are built with usage of system approach and have an hierarchical structure. |
|
Date |
2010-12-09T07:48:13Z
2010-12-09T07:48:13Z 2002 |
|
Identifier |
УДК 656.212
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/122 |
|
Language |
uk_UK
|
|
Publisher |
Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
|
|