Запис Детальніше

Гендерна освіта: мета, завдання, досвід запровадження

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гендерна освіта: мета, завдання, досвід запровадження
Гендерное образование: цель, задание, опыт внедрения
Gender education: purpose, task, implementation experience
 
Creator Ковтун, Віра Володимирівна
Ковтун, Вера Владимировна
Kovtun, Vera V.
 
Subject ґендер
ґендерна освіта
ґендерна компетентність
ґендерна політика
гендерное образование
гендерная компетентность
гендерная политика
gender
gender education
gender competence
gender policy
КУ
 
Description Ковтун В. В. Гендерна освіта: мета, завдання, досвід запровадження // Навчання і виховання молоді як органічний процес підготовки конкурентоспроможних фахівців у ВНЗ: традиції та інновації: Матеріали регіональної науково-практичної конференції. – Д., 2012.
UK: У статті визначено роль ґендерної освіти у формуванні суспільства ґендерної рівності як суспільства, заснованого на рівних правах і можливостях усіх її громадян; підкреслена необхідність ґендерної компетентності педагогів для гармонійного особистісного розвитку студентів. RU: В статье определена роль гендерного образования в формировании общества гендерного равенства как общества, основанного на равных правах и возможностях всех ее граждан; подчеркнута необходимость гендерной компетентности педагогов для гармоничного личностного развития студентов. EN: In the article the role of gender education in the society of gender equality formation was determined. Under society of gender equality author means the society, based on the equal rights and opportunities for all citizens. The necessity of teachers gender competence for harmonious personal students development was emphasized.
 
Date 2012-06-22T09:09:56Z
2012-06-22T09:09:56Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1139
 
Language other
 
Publisher Днепропетровськ