Запис Детальніше

Підвищення надійності роботи силової схеми електропоїздів ЭР2Т И ЕПЛ2Т

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення надійності роботи силової схеми електропоїздів ЭР2Т И ЕПЛ2Т
Повышение надежности работы силовой схемы электропоездов ЭР2Т и ЕПЛ2Т
Improving the reliability of power circuits of electric trains ER2T and EPL2T
 
Creator Вісін, Микола Григорович
Власенко, Борис Трохимович
Соколов, Сергій Олександрович
Висин, Николай Григорьевич
Власенко, Борис Трофимович
Соколов, Сергей Александрович
Visin, Mykola G.
Vlasenko, Boris T.
Sokolov, Sergey A.
 
Subject гальмовий перемикач
шунтуючий діод
додатковий опір резистора
розрядний струм силового кола тягового двигуна
тормозной переключатель
шунтирующий диод
дополнительное сопротивление резистора
разрядный ток силовой цепи тягового двигателя
brake switch
shunt diode
an additional resistor
discharge current of the power circuit of traction motor
КЕСЗ
 
Description Вісін М.Г Повышение надежности работы силовых цепей электропоездов ЭР2Т и ЕПЛ2Т / М. Г. Вісін, Б. Т. Власенко, С. А. Соколов // Локомотив-информ. – 2011. – №10. – С. 18-21.
UK: У статті розглянуто перехідні процеси в шунтувальному колі тягових двигунів, якоря і обмотки збудження яких включені в непровідному напрямку по відношенню до протікаю чого силового струму. Запропоновано зміни в колах управління гальмівним перемикачем і в шунтувальному силовому колі тягових двигунів з додатковою установкою резистора з опором 0,5 Ом. Уся ця модернізація дозволять значно підвищити надійність роботи силової схеми електропоїздів ЭР2Т і ЕПЛ2Т в період. RU: В статье рассмотрены переходные процессы в шунтирующей цепи тяговых двигателей, якоря и обмотки возбуждения которых включены в непроводящем направлении по отношению к протекающему силовому току. Предложены изменения в цепях управления тормозным переключателем и в шунтирующей силовой цепи тяговых двигателей с дополнительной установкой резистора с сопротивлением 0,5 Ом. Вся эта модернизация позволит значительно повысить надежность работы силовой схемы электропоездов ЭР2Т и ЕПЛ2Т в период эксплуатации. EN: The transitional processes of shunt circuits of traction engines, which armatures and excitation windings are connected in non-conducting direction as to the flowing power current are researched in this paper. The changes in the circuits of control by braking switch and in the shunt power circuits of traction engines with additional mounting a resistor with the resistance of 0,5 Om are proposed all this modernization will allow to increase greatly the reliability of power circuit work of ER2Т and EPL2Т electric locomotives during their service life.
 
Date 2012-01-30T13:46:26Z
2012-01-30T13:46:26Z
2011
 
Type Article
 
Identifier ISSN 1994-2338
УДК 621.337.522
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/907
 
Language other
 
Publisher Локомотив-информ