Оптимізація керування регульованою компенсацією реактивної потужності на тягових підстанціях змінного струму
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація керування регульованою компенсацією реактивної потужності на тягових підстанціях змінного струму
Оптимизация управления регулируемой компенсацией реактивной мощности на тяговых подстанциях переменного тока |
|
Creator |
Босий, Дмитро Олексійович
Босый, Дмитрий Алексеевич Bosyi, Dmitry A. |
|
Contributor |
Bosiy, Dmytro O.
|
|
Subject |
тягові підстанції
змінний струм несиметрія компенсація реактивної потужності оптимальні струми компенсації тяговые подстанции переменный ток несимметрия компенсация реактивной мощности оптимальные токи компенсации traction substation AC current voltage unbalance reactive power compensation optimal compensation current КЕПЗ |
|
Description |
Босий Д.О. Оптимізація керування регульованою компенсацією реактивної потужності на тягових підстанціях змінного струму / Д.О. Босий // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2010. – № 1. – С. 24-32.
UK: В статті проаналізовано зростання несиметрії напруги на тягових підстанціях змінного струму. Висвітлено причину її виникнення, показано можливість симетрування за допомогою пристроїв регульованої компенсації реактивної потужності. Отримано аналітичну залежність для визначення оптимальних струмів компенсації та показано її практичну реалізацію в системі керування. RU: В статье проанализировано увеличение несимметрии напряжения на тяговых подстанциях переменного тока. Показано причину ее возникновения и возможность симметрирования с помощью устройств регулируемой компенсации реактивной мощности. Получена аналитическая зависимость для определения оптимальных токов компенсации и показана ее практическая реализация в системе управления. EN: This article represents analyzing of voltage unbalance increasing at AC traction substation. Reason of voltage unbalance and ability of balancing using reactive power compensation are showed. Analytical function to calculate optimal compensation currents are received and its practical usage in control systems are showed. |
|
Date |
2011-09-23T09:42:15Z
2011-09-23T09:42:15Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
УДК 621.331
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/783 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті
|
|