Запис Детальніше

Оптимізація керування регульованою компенсацією реактивної потужності на тягових підстанціях змінного струму

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація керування регульованою компенсацією реактивної потужності на тягових підстанціях змінного струму
Оптимизация управления регулируемой компенсацией реактивной мощности на тяговых подстанциях переменного тока
 
Creator Босий, Дмитро Олексійович
Босый, Дмитрий Алексеевич
Bosyi, Dmitry A.
 
Contributor Bosiy, Dmytro O.
 
Subject тягові підстанції
змінний струм
несиметрія
компенсація реактивної потужності
оптимальні струми компенсації
тяговые подстанции
переменный ток
несимметрия
компенсация реактивной мощности
оптимальные токи компенсации
traction substation
AC current
voltage unbalance
reactive power compensation
optimal compensation current
КЕПЗ
 
Description Босий Д.О. Оптимізація керування регульованою компенсацією реактивної потужності на тягових підстанціях змінного струму / Д.О. Босий // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2010. – № 1. – С. 24-32.
UK: В статті проаналізовано зростання несиметрії напруги на тягових підстанціях змінного струму. Висвітлено причину її виникнення, показано можливість симетрування за допомогою пристроїв регульованої компенсації реактивної потужності. Отримано аналітичну залежність для визначення оптимальних струмів компенсації та показано її практичну реалізацію в системі керування. RU: В статье проанализировано увеличение несимметрии напряжения на тяговых подстанциях переменного тока. Показано причину ее возникновения и возможность симметрирования с помощью устройств регулируемой компенсации реактивной мощности. Получена аналитическая зависимость для определения оптимальных токов компенсации и показана ее практическая реализация в системе управления. EN: This article represents analyzing of voltage unbalance increasing at AC traction substation. Reason of voltage unbalance and ability of balancing using reactive power compensation are showed. Analytical function to calculate optimal compensation currents are received and its practical usage in control systems are showed.
 
Date 2011-09-23T09:42:15Z
2011-09-23T09:42:15Z
2010
 
Type Article
 
Identifier УДК 621.331
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/783
 
Language other
 
Publisher Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті