Запис Детальніше

Дослідження впливу величин напруг на шинах тягових підстанцій на корозійний стан опор контактної мережі

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження впливу величин напруг на шинах тягових підстанцій на корозійний стан опор контактної мережі
Исследование влияния величин напряжений на шинах тяговых подстанций на коррозионное состояние опор контактной сети
Investigation of the Influence of Stress on the Tires Values of Traction Substations on the Corrosion State of the Contact Network of Supports
 
Creator Кузнецов, Валерій Геннадійович
Кирилюк, Тетяна Ігорівна
Кузнецов, Валерий Геннадиевич
Кирилюк, Татьяна Игоревна
Kuznetsov, Valeriy G.
Kuznetsov, Valerii H.
Kiriluk, Tatiana l.
Kuzniecov, Walery G.
Kirilyuk, Tatiana I.
 
Subject корозія
залізобетонна опора
постійний струм
рівень напруги
зрівняльні струми
КЕПЗ
коррозия
железобетонная опора
постоянный ток,
уровень напряжения
уравнительные токи
 
Description Кузнецов В. Г. Дослідження впливу величин напруг на шинах тягових підстанцій на корозійний стан опор контактної мережі / В. Г. Кузнецов, Т. І. Кирилюк // Гірнича електромеханіка та автоматика. — 2010. — № 84. — С.38—45.
UK: У статті приведені результати дослідження впливу величини напруги на шинах тягових підстанцій на корозійний стан залізобетонних опор контактної мережі постійного струму. Запропоновано підхід до визначення оптимальних рівнів напруг на шинах тягових підстанцій з урахуванням потенційного стану рейок та складової втрат електроенергії від зрівняльних струмів в контактній мережі.
RU: В статье приведены результаты исследования влияния величины напряжения на шинах тяговых подстанций на коррозионное состояние железобетонных опор контактной сети постоянного тока. Предложен подход к определению оптимальных уровней напряжений на шинах тяговых подстанций с учетом потенциального состояния рельс и составляющей потерь электроэнергии от уравнительных токов в контактной сети.
EN: The results of investigation of the effect of voltage on the tires traction substations on the corrosion condition of reinforced concrete catenary DC. An approach to determining optimum levels of stress on the tires traction substations in the light of potential state and the rail component of the energy losses from circulating currents in the contact network.
 
Date 2011-09-26T06:43:33Z
2011-09-26T06:43:33Z
2010
 
Type Article
 
Identifier УДК 621.331
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/784
 
Language ukrainian
 
Publisher Гірнича електромеханіка та автоматика