Дослідження впливу величин напруг на шинах тягових підстанцій на корозійний стан опор контактної мережі
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження впливу величин напруг на шинах тягових підстанцій на корозійний стан опор контактної мережі
Исследование влияния величин напряжений на шинах тяговых подстанций на коррозионное состояние опор контактной сети Investigation of the Influence of Stress on the Tires Values of Traction Substations on the Corrosion State of the Contact Network of Supports |
|
Creator |
Кузнецов, Валерій Геннадійович
Кирилюк, Тетяна Ігорівна Кузнецов, Валерий Геннадиевич Кирилюк, Татьяна Игоревна Kuznetsov, Valeriy G. Kuznetsov, Valerii H. Kiriluk, Tatiana l. Kuzniecov, Walery G. Kirilyuk, Tatiana I. |
|
Subject |
корозія
залізобетонна опора постійний струм рівень напруги зрівняльні струми КЕПЗ коррозия железобетонная опора постоянный ток, уровень напряжения уравнительные токи |
|
Description |
Кузнецов В. Г. Дослідження впливу величин напруг на шинах тягових підстанцій на корозійний стан опор контактної мережі / В. Г. Кузнецов, Т. І. Кирилюк // Гірнича електромеханіка та автоматика. — 2010. — № 84. — С.38—45.
UK: У статті приведені результати дослідження впливу величини напруги на шинах тягових підстанцій на корозійний стан залізобетонних опор контактної мережі постійного струму. Запропоновано підхід до визначення оптимальних рівнів напруг на шинах тягових підстанцій з урахуванням потенційного стану рейок та складової втрат електроенергії від зрівняльних струмів в контактній мережі. RU: В статье приведены результаты исследования влияния величины напряжения на шинах тяговых подстанций на коррозионное состояние железобетонных опор контактной сети постоянного тока. Предложен подход к определению оптимальных уровней напряжений на шинах тяговых подстанций с учетом потенциального состояния рельс и составляющей потерь электроэнергии от уравнительных токов в контактной сети. EN: The results of investigation of the effect of voltage on the tires traction substations on the corrosion condition of reinforced concrete catenary DC. An approach to determining optimum levels of stress on the tires traction substations in the light of potential state and the rail component of the energy losses from circulating currents in the contact network. |
|
Date |
2011-09-26T06:43:33Z
2011-09-26T06:43:33Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
УДК 621.331
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/784 |
|
Language |
ukrainian
|
|
Publisher |
Гірнича електромеханіка та автоматика
|
|