Запис Детальніше

Порівняльний аналіз причин утворення дефектів на поверхні кочення вуглецевих та підвищеної твердості мікролегованих суцільнокатаних коліс

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Порівняльний аналіз причин утворення дефектів на поверхні кочення вуглецевих та підвищеної твердості мікролегованих суцільнокатаних коліс
Сравнительный анализ причин образования дефектов на поверхности качения углеродистых и повышенной твердости микролегированных цельнокатаных колес
Comparative Analysis of the Causes of Defects on the Rolling Surface of Carbon and High Hardness Rolled Wheels in Operation
 
Creator Мямлін, Сергій Віталійович
Мямлин, Сергей Витальевич
Myamlin, Serhiy V.
Мурадян, Леонтій Абрамович
Мурадян, Леонтий Абрамович
Muradian, Leontii A.
Muradyan, Leontiy A.
Бруякін, Віталій Костянтинович
Бруякин, Виталий Константинович
Bruiakyn, Vytalyi K.
Узлов, І. Г.
Узлов, К. І.
Книш, А. В.
Хулін, А. М.
Дементьев, Ж. А.
 
Subject дефекти на поверхні кочення залізничних коліс
хімічний склад сталі
білий шар
тріщина
мікротвердість
зона термічного впливу
дефекты на поверхности качения железнодорожных колес
химический состав стали
белый слой
трещина
микротвердость
зона термического влияния
defects on the surface of the rolling railway wheels
chemical composition of the steel
white layer
crack
microhardness
heat-affected zone
КВАГ
 
Description Порівняльний аналіз причин утворення дефектів на поверхні кочення вуглецевих та підвищеної твердості мікролегованих суцільнокатаних коліс / Г. Узлов, К. І. Узлов, А. В. Книш, А. М. Хулін, Ж. А. Дементьсва, С. В. Мямлін, В. К. Бруякін, Л. А. Мурадян // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии : сб. науч. трудов / Інститут чорної металургії НАН України. - Днепропетровск, 2011. - Вип. 24. - С. 190-198.
UK: В роботі встановлено причини утворення в експлуатації дефектів на поверхні кочення вуглецевих та мікролегованих суцільнокатаних коліс. Проведений аналіз характеру зародження і розвитку тріщин у випадках КП2 та КПТ свідчить про те, що розвиток тріщини і як наслідок, руйнування не відбувається по «білому шару» з мартенситною структурою. Ця структурна складова с ініціатором зародження тріщини. Принциповий вплив на формування вищербин мають зони термічного впливу взагалі.
RU: В работе установлены причины образования в эксплуатации дефектов на поверхности качения углеродистых и микролегированных цельнокатаных колес. Проведенный анализ характера зарождения и развития трещин в случаях КП2 и КПТ свидетельствует о том, что развитие трещины и. как следствие, разрушение не происходит по «белому слою» с мартенситной структурой. Эта структурная составляющая с инициатором зарождения трещины. Принципиальное влияние на формирование выщербин имеют зоны термического влияния вообще.
EN: In this paper we establish the causes of education in the process of CE operating defects on the surface of the rolling of carbon and rolled wheels. The analysis of the nature of the origin and development of cracks in the case of KI12 and KT1T suggests that the development of cracks and, consequently, the destruction does not occur on the "white layer" with a martensitic structure. This structural element is the initiator of crack nucleation. The principal influence on the formation of crack are heat-affected zone at all.
 
Date 2013-01-21T10:02:07Z
2013-01-21T10:02:07Z
2011
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1391
 
Language other
 
Publisher Інститут чорної металургії НАН