Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках
|
|
Creator |
Бондаренко, Леонид Николаевич
Дидковский, Леонид Васильевич Колбун, Виктор Викторович Bondarenko, Lеоnid M. Didkovskyi, Leonid V. Kolbun, Victor V. Bondarenko, Leonid N. Дідковський, Леонід Васильович Колбун, Віктор Вікторович |
|
Contributor |
Бондаренко, Леонід Миколайович
|
|
Subject |
опір коченню
опір ковзанню підшипники КТМЕХ сопротивление качению сопротивление скольжению подшипники |
|
Description |
Бондаренко, Л. М. Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках / Л. М. Бондаренко, Л. В. Дідковський, В. В. Колбун // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2012. — №2 (04). C. 12—16.
UK: Аналітично доведено, що в кулькових упорних пристроях колон кранів на опір ковзанню куль припадає біля 30% від кочення, а в роликових біля 10%. Запропоновано при проектуванні подібних вузлів в однаковій мірі зменшувати як опір коченню, так і опір ковзанню. RU: Аналитически доказано, что в шариковых упорных устройствах колонн кранов на сопротивление скольжению шаров приходится около 30% от качения, а в роликовых около 10%. Предложено при проектировании подобных узлов в равной степени уменьшать как сопротивление качению, так и сопротивление скольжению. EN: Analytical shown in ball thrust devices column crane for slip resistance balls accounted for about 30% of the bearings, and roller at 10%. Proposed in the design of these units to the same extent as to reduce rolling resistance and slip resistance. |
|
Date |
2012-07-05T09:49:55Z
2012-07-05T09:49:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
УДК 621(.87:.822.2)
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1152 |
|
Language |
uk_ua
|
|
Publisher |
Вісник сертифікації залізничного транспорту
|
|