Запис Детальніше

Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках
 
Creator Бондаренко, Леонид Николаевич
Дидковский, Леонид Васильевич
Колбун, Виктор Викторович
Bondarenko, Lеоnid M.
Didkovskyi, Leonid V.
Kolbun, Victor V.
Bondarenko, Leonid N.
Дідковський, Леонід Васильович
Колбун, Віктор Вікторович
 
Contributor Бондаренко, Леонід Миколайович
 
Subject опір коченню
опір ковзанню
підшипники
КТМЕХ
сопротивление качению
сопротивление скольжению
подшипники
 
Description Бондаренко, Л. М. Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках / Л. М. Бондаренко, Л. В. Дідковський, В. В. Колбун // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2012. — №2 (04). C. 12—16.
UK: Аналітично доведено, що в кулькових упорних пристроях колон кранів на опір ковзанню куль припадає біля 30% від кочення, а в роликових біля 10%. Запропоновано при проектуванні подібних вузлів в однаковій мірі зменшувати як опір коченню, так і опір ковзанню.
RU: Аналитически доказано, что в шариковых упорных устройствах колонн кранов на сопротивление скольжению шаров приходится около 30% от качения, а в роликовых около 10%. Предложено при проектировании подобных узлов в равной степени уменьшать как сопротивление качению, так и сопротивление скольжению.
EN: Analytical shown in ball thrust devices column crane for slip resistance balls accounted for about 30% of the bearings, and roller at 10%. Proposed in the design of these units to the same extent as to reduce rolling resistance and slip resistance.
 
Date 2012-07-05T09:49:55Z
2012-07-05T09:49:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier УДК 621(.87:.822.2)
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1152
 
Language uk_ua
 
Publisher Вісник сертифікації залізничного транспорту