Запис Детальніше

Застосування теорії розповсюдження пружних хвиль для вирішення задач напружено-деформаційного стану залізничної колії

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування теорії розповсюдження пружних хвиль для вирішення задач напружено-деформаційного стану залізничної колії
Применение теории распространения упругих волн для решения задач напряженно-деформационного состояния железнодорожного пути
 
Creator Бондаренко, Ірина Олександрівна
Курган, Дмитро Миколайович
Бондаренко, Ирина Александровна
Курган, Дмитрий Николаевич
Bondarenko, Iryna O.
Kurhan, Dmytro M.
Kurgan, Dmitriy N.
 
Subject надійність
надежность
reliability
напруження
напряжение
tension
хвиля
волна
wave
пружність
упругость
elasticity
колія
путь
way
КККГ
 
Description Бондаренко, І. О. Застосування теорії розповсюдження пружних хвиль для вирішення задач напружено-деформаційного стану залізничної колії : [препринт] / І. О. Бондаренко, Д. М. Курган // Транспортні системи і технології : зб. наук. пр. Держ. екон.-технолог. ун-ту трансп. — Київ, 2011. — Вип. 18. — С. 14—18.
UK: Викладені основні положення розробки математичної моделі напружено-деформаційного стану залізничної колії із застосуванням теорії розповсюдження пружних хвиль. Залізнична колія розглядається як просторова система об’єктів з певними характеристиками. Наведені рівняння для визначення геометрії положення фронтів хвиль в залежності від часу та взаємодії об’єктів. Визначена методика розрахунку напружень та деформацій відповідно до принципів хвильової теорії. Отримані результати можуть бути використані для вирішення задач надійності залізничної колії, особливо для швидкісного руху та оцінки застосування нових матеріалів. RU: Изложены основные положения разработки математической модели напряженно-деформированного состояния железнодорожного пути с применением теории распространения упругих волн. Приведены уравнения для определения геометрии положения фронтов волн в зависимости от времени и взаимодействия объектов. Определена методика расчета напряжений и деформаций в соответствии с принципами волновой теории. Полученные результаты могут быть использованы для решения задач надежности пути, особенно для скоростного движения и оценки использования новых материалов. EN: Substantive provisions of working out mathematical model for the is intense-deformed condition of a railway way with application of the theory of distribution of elastic waves are stated. The equations for definition of geometry of position of waves fronts depending on time and interaction of objects are resulted. The design procedure of pressure and deformations according to principles of the wave theory is defined. Results for the decision of problems of reliability of a way, especially for high-speed movement and an estimation of use of new materials are received.
 
Date 2012-02-27T11:21:42Z
2012-02-27T11:21:42Z
2011
 
Type Preprint
 
Identifier УДК 625.1
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/944
 
Language uk_ua