Запис Детальніше

Дослідження впливу режимів гальмування відчепів на умови їх розділення

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження впливу режимів гальмування відчепів на умови їх розділення
Исследование влияния режимов торможения отцепов на условия их разделения на стрелках
The Research of the Retarding Regimes Influence onto the Conditions of their Divisions on the Switch Points
 
Creator Бобровський, Володимир Ілліч
Козаченко, Дмитро Миколайович
Болвановська, Тетяна Валентинівна
Бобровский, Владимир Ильич
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Болвановская, Татьяна Валентиновна
Bobrovskiy, Volodimir I.
Bobrowski, Vladimir I.
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
Bolvanovska, Tatyana V.
 
Subject розформування составу
режим гальмування
відчеп
скочування
ризик нерозділення
расформирование состава
режим торможения
отцеп
скатывание
риск неразделения
breaking up of the rolling stock
retarding regime
wagon cut
wagon cut rolling
the risk of the cuts’ undivisions
 
Description Исследование влияния режимов торможения отцепов на условия их разделения на стрелках / В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко, Т. В. Болвановская //Залізничний транспорт України. — 2011. — № 3. — С. 3—6.
UK: В статті наведено результати досліджень процесу розформування составу на сортувальних гірках при невизначеності інформації про ходові якості відчепів та умови їх скочування, запропоновано методи вибору режимів гальмування для зменшення ризику нерозділення відчепів.
RU: В статье приведены результаты исследования процесса расформирования состава на сортировочных горках при неопределенности информации о ходовых свойствах отцепов и условиях их скатывания, предложены методы выбора режимов торможения для уменьшения риска неразделения отцепов.
EN: In this article there were given the results of the breaking up process research under the conditions of the ambiguous information concerning both rolling characteristics of the cuts and the conditions of their rolling. There were also suggested the methods of the retarding regimes selection in order to decrease the risk of the cuts’ undivisions.
 
Date 2011-07-18T10:16:29Z
2011-07-18T10:16:29Z
2011
 
Type Article
 
Identifier УДК 656.2
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/609
 
Language other
 
Publisher Залізничний транспорт України