Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках
Продолжительность осаживания вагонов и их повреждения при сортировке на горах Duration of reining in of carriages and their damage at sorting on humps |
|
Creator |
Журавель, Вячеслав Вікторович
Яновський, Петро Олександрович Журавель, Вячеслав Викторович Яновский, Петр Александрович Zhyravel, Vyacheslav V. Yanovskiy, Peter A. |
|
Subject |
залізничний транспорт
сортувальна гірка розформування составів тривалість осаджування швидкість зіткнення пошкодження вагонів похибка гальмування відчепів регресійна модель КСВ железнодорожный транспорт сортировочная горка расформирование составов продолжительность осаживания скорость соударения повреждение вагонов погрешность торможения отцепов регрессионная модель railway transport sorting hump breaking up of trains duration of reining in speed of collision damage of carriages inaccuracy of retarding of cuts regressive model |
|
Description |
Журавель В. В. Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках / В. В. Журавель, П. О. Яновський // Залізничний транспорт України: наук. - практ. журнал. – 2012. - № 2. – С. 32-36. УДК 656.212.5.073
UK: Наведено результати досліджень, які дозволили встановити регресійні моделі для визначення середньої тривалості осаджування у розрахунку на один вагон і можливої кількості пошкоджених вагонів на 1000 перероблених на сортувальній гірці у залежності від похибки гальмування відчепів та ухилу сортувальних колій з урахуванням параметрів вагонопотоку, що переробляється. RU: Приведены результаты исследований, которые позволили установить регрессионные модели для определения средней продолжительности осаживания в расчете на один вагон и возможного количества поврежденных вагонов на 1000 переработанных на сортировочной горке в зависимости от погрешности торможения отцепов и уклона сортировочных путей с учетом параметров перерабатываемого вагонопотока. EN: Results are resulted of researches, which allowed to set regressive models for the decision of mean time of reining in calculating on one carriage and possible quantity of the damaged carriages on 1000 processed on the sorting hump depending on the error of braking of cuts and slope of sorting paths taking into account the parameters of processed carriages. |
|
Date |
2012-10-11T07:45:02Z
2012-10-11T07:45:02Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1272
|
|
Language |
uk_ua
|
|
Publisher |
Залізничний транспорт України
|
|