Запис Детальніше

Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках
Продолжительность осаживания вагонов и их повреждения при сортировке на горах
Duration of reining in of carriages and their damage at sorting on humps
 
Creator Журавель, Вячеслав Вікторович
Яновський, Петро Олександрович
Журавель, Вячеслав Викторович
Яновский, Петр Александрович
Zhyravel, Vyacheslav V.
Yanovskiy, Peter A.
 
Subject залізничний транспорт
сортувальна гірка
розформування составів
тривалість осаджування
швидкість зіткнення
пошкодження вагонів
похибка гальмування відчепів
регресійна модель
КСВ
железнодорожный транспорт
сортировочная горка
расформирование составов
продолжительность осаживания
скорость соударения
повреждение вагонов
погрешность торможения отцепов
регрессионная модель
railway transport
sorting hump
breaking up of trains
duration of reining in
speed of collision
damage of carriages
inaccuracy of retarding of cuts
regressive model
 
Description Журавель В. В. Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках / В. В. Журавель, П. О. Яновський // Залізничний транспорт України: наук. - практ. журнал. – 2012. - № 2. – С. 32-36. УДК 656.212.5.073
UK: Наведено результати досліджень, які дозволили встановити регресійні моделі для визначення середньої тривалості осаджування у розрахунку на один вагон і можливої кількості пошкоджених вагонів на 1000 перероблених на сортувальній гірці у залежності від похибки гальмування відчепів та ухилу сортувальних колій з урахуванням параметрів вагонопотоку, що переробляється.
RU: Приведены результаты исследований, которые позволили установить регрессионные модели для определения средней продолжительности осаживания в расчете на один вагон и возможного количества поврежденных вагонов на 1000 переработанных на сортировочной горке в зависимости от погрешности торможения отцепов и уклона сортировочных путей с учетом параметров перерабатываемого вагонопотока.
EN: Results are resulted of researches, which allowed to set regressive models for the decision of mean time of reining in calculating on one carriage and possible quantity of the damaged carriages on 1000 processed on the sorting hump depending on the error of braking of cuts and slope of sorting paths taking into account the parameters of processed carriages.
 
Date 2012-10-11T07:45:02Z
2012-10-11T07:45:02Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1272
 
Language uk_ua
 
Publisher Залізничний транспорт України