Запис Детальніше

Моделювання скочування відчепа як динамічної системи взаємопов’язаних вагонів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання скочування відчепа як динамічної системи взаємопов’язаних вагонів
Моделирование скатывания отцепа как динамической системы взаимосвязанных вагонов
Simulation of Unhook Rolling Cuts as Dynamic System of Related Cars
 
Creator Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
 
Subject імітаційна модель
имитационная модель
вагоны
simulation model
cars
вагони
КУЕР
НДЧ
 
Description Козаченко, Д. М. Моделювання скочування відчепа як динамічної системи взаємопов’язаних вагонів / Д. М. Козаченко // Зб. наук. пр. Донец. ін-ту залізн. т-ту. — 2009. — № 20. — С. 5—15.
UK: В результаті виконаних досліджень розроблено імітаційну модель скочування відчепів з гірки в якій, на відміну від існуючих, враховано умови взаємодії окремих вагонів у відчепі між собою. Розроблена модель дозволяє визначати величину поздовжніх зусиль у автозчепах, що необхідно для розрахунку показників безпеки руху на сортувальних гірках. Аналіз величини сил у автозчепах показує, що вони досягають суттєвих значень і їх необхідно враховувати при перевірці умов викочування вагонів на рейки та шини уповільнювачів.
RU: В результате выполненных исследований разработана имитационная модель скатывания отцепов с горки в которой, в отличие от существующих, учтено условия взаимодействия отдельных вагонов в отцепе между собой. Разработанная модель позволяет определять величину продольных усилий в автосцепки, что необходимо для расчета показателей безопасности движения на сортировочных горках. Анализ величины сил в автосцепки показывает, что они достигают существенных значений и их необходимо учитывать при проверке условий выкатывание вагонов на рельсы и шины замедлителей.
EN: As a result of the research it was developed a simulation model to unhook rolling cuts in which, unlike the existing conditions into account the interaction of individual cars in unhook each other. The model was developed which allows to determine the amount of longitudinal forces in the coupler, which is necessary for calculating the indicators of traffic safety on humps. Analysis of the magnitude of the forces in the coupler shows that they reach substantial values, and they must be taken into account when checking the conditions of rolling out wagons on rails and tire retarders.
 
Date 2010-11-29T13:37:41Z
2010-11-29T13:37:41Z
2009
 
Type Article
 
Identifier УДК 656.212
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/82
 
Language uk_UA
 
Publisher Донецький інститут залізничного транспорту