Запис Детальніше

Корпоративна культура як чинник формування позитивного іміджу бібліотеки вищого навчального закладу

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративна культура як чинник формування позитивного іміджу бібліотеки вищого навчального закладу
Корпоративная культура как фактор формирования положительного имиджа библиотеки высшего учебного заведения
Corporate Culture as a Factor of University Library Positive Image formation
 
Creator Дікунова, Олена Анатоліївна
Дикунова, Елена Анатольевна
Dikunova, Olena A.
 
Subject корпоративна культура
бібліотека ВНЗ
імідж бібліотеки
професійні цінності
етика бібліотечних фахівців
корпоративная культура
библиотека ВУЗа
имидж библиотеки
профессиональные ценности
этика библиотечных специалистов
corporate culture
university library
library image
professional values
librarian ethics
 
Description Дікунова О. А. Корпоративна культура як чинник формування позитивного іміджу бібліотеки вищого навчального закладу
// Библиотека высшей школы на новом этапе развития социальных коммуникаций : материалы междунар. науч.-практ. конф., 24-25 окт. 2013 г. / М-во образования и науки Украины, Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. трансп. им. акад. В. Лазаряна. - Днепропетровск, 2013. - С. 35-39.
UK: З‘ясовано поняття корпоративної культури бібліотеки. Розглянуто корпоративну культуру як інструмент організаційного управління бібліотекою ВНЗ та як чинник формування її позитивного іміджу.Проаналізовано основні складові корпоративної культури бібліотеки.
RU: Выяснено понятие корпоративной культуры библиотеки. Рассмотрена корпоративная культура как
инструмент организационного управления библиотекой ВУЗа и как фактор формирования ее
положительного имиджа. Проанализированы основные составляющие корпоративной культуры библиотеки.
EN: The notion of library corporate culture is clarified. Corporate culture as means of university library
organizational management and as an agent of formation of its positive image is discussed. Basic elements of library
corporate culture are analyzed.
 
Date 2013-10-30T11:39:00Z
2013-10-30T11:39:00Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1767
 
Language other
 
Publisher ДНУЗТ