Запис Детальніше

Вплив допустимих контактних напружень між колесом і рейкою на динаміку візків кранів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив допустимих контактних напружень між колесом і рейкою на динаміку візків кранів
Влияние допустимых контактных напряжений между колесом и рельсом на динамику тележек кранов
Influence of Possible Contact Tensions Between a Wheel and Rail on the Dynamics of Light Carts of Faucets
 
Creator Бондаренко, Леонід Миколайович
Колбун, Віктор Вікторович
Жаковський, Олександр Дмитрович
Бондаренко, Леонид Николаевич
Колбун, Виктор Викторович
Жаковский, Александр Дмитриевич
Bondarenko, Lеоnid M.
Bondarenko, Leonid N.
Kolbun, Victor V.
Zhakovskyi, Olexander D.
 
Subject динамічні навантаження
час гальмування
допустимі контактні напруження
прискорення
термін служби
динамические нагрузки
время торможения
допустимые контактные напряжения
ускорение
срок службы
dynamic loadings
braking time
possible contact tensions
acceleration
term of service
 
Description Бондаренко, Л. М. Вплив допустимих контактних напружень між колесом і рейкою на динаміку візків кранів / Л. М. Бондаренко, В. В. Колбун, О. Д.Жаковський // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2012. — №6. — С. 7—12.
UK: Запропонована методика вдосконалення керування динамічними процесами візків мостових кранів зміною матеріалів коліс. Доведено, що допустиме приведене прискорення збільшується зі збільшенням величини допустимих контактних напружень в межах їх існуючих величин у декілька раз, а допустимий момент двигуна зменшується.
RU: Предложенная методика усовершенствования управлением динамическими процессами тележек мостовых кранов заменой материалов колес. Доказано, что допустимое приведенное ускорение увеличивается с увеличением величины допустимых контактных напряжений в пределах их существующих величин в несколько раз, а допустимый момент двигателя уменьшается.
EN: The Offered method of improvement a management the dynamic processes of light carts of travelling cranes by replacement of materials of wheels. It is well-proven that the possible resulted acceleration is increased with the increase of size of possible contact tensions within the limits of their existent sizes in once or twice, and the possible moment of engine diminishes.
 
Date 2013-11-25T08:06:59Z
2013-11-25T08:06:59Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1828
 
Language other
 
Publisher Вісник сертифікації залізничного транспорту