Стосовно питань щодо підвищення стабільності земляного полотна залізничної колії
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стосовно питань щодо підвищення стабільності земляного полотна залізничної колії
Относительно вопросов о повышении стабильности земляного полотна железнодорожного пути |
|
Creator |
Бондаренко, Ірина Олександрівна
Курган, Дмитро Миколайович Бондаренко, Ирина Александровна Курган, Дмитрий Николаевич Bondarenko, Iryna O. Kurhan, Dmytro M. Kurgan, Dmitriy N. |
|
Subject |
земляне полотно
працездатність пружність деформації хвильовий процес земляное полотно работоспособность упругость деформации волновой процесс |
|
Description |
Курган, Д. М. Стосовно питань щодо підвищення стабільності земляного полотна залізничної колії / Д. М. Курган , І. О. Бондаренко // Транспортні системи і технології : зб. наук. пр. / Державний економіко-технічний університет транспорту. — Київ, 2012. — Вип. 21. — С. 22—27.
UK: На сьогодення практично відсутня як нормативна база параметрів стану земляного полотна, так і система їх натурного вимірювання. Показники працездатності земляного полотна мають суттєвий вплив на роботу всієї залізничної колії. Умови експлуатації залізниць змінилися у порівнянні з тими, що закладалися в період будівництва, тому нижня будова колії може не забезпечувати сучасні потреби. Вирішення задачі повинне базуватися на сучасних теоретичних обґрунтуваннях. Різноманіття форм і методів побудови динамічних моделей, що принципово розрізняються між собою, свідчить про те, що вони виходять не з теоретичної суті процесів, а ґрунтуються на емпіричному підході, фіксуючи окремі зовнішні прояви динаміки. RU: На сегодняшний день практически отсутствует как нормативная база параметров состояния земляного полотна, так и система их натурного измерения. Работоспособность земляного полотна влияет на работу всего железнодорожного пути. Условия эксплуатации изменились в сравнении с закладываемыми в период строительства и нижнее строение пути может не соответствовать требованиям. Решение должно основываться на современных моделях. Разнообразие методов построения динамических моделей, принципиально отличающихся между собой, показывает, что они исходят не с теоретической сути процессов, а основываются на эмпирическом подходе, фиксируя отдельные внешние проявления динамики. EN: Today practically is absent as regulatory base for parameters of a road bed condition, and system of their natural measurement. Operability of a road bed influences work for all track. Service conditions changed in comparison with put during construction and the bottom structure of a way can not conform to requirements. The decision has to be based on modern models. Methods of creation of dynamic models are various. It shows that they proceed not from a theoretical essence of processes, and are based on empirical approach and fixing separate external manifestations of dynamics. |
|
Date |
2013-12-20T09:18:10Z
2013-12-20T09:18:10Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1864
|
|
Language |
uk_UA
|
|