Запис Детальніше

Стосовно питань щодо підвищення стабільності земляного полотна залізничної колії

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стосовно питань щодо підвищення стабільності земляного полотна залізничної колії
Относительно вопросов о повышении стабильности земляного полотна железнодорожного пути
 
Creator Бондаренко, Ірина Олександрівна
Курган, Дмитро Миколайович
Бондаренко, Ирина Александровна
Курган, Дмитрий Николаевич
Bondarenko, Iryna O.
Kurhan, Dmytro M.
Kurgan, Dmitriy N.
 
Subject земляне полотно
працездатність
пружність
деформації
хвильовий процес
земляное полотно
работоспособность
упругость
деформации
волновой процесс
 
Description Курган, Д. М. Стосовно питань щодо підвищення стабільності земляного полотна залізничної колії / Д. М. Курган , І. О. Бондаренко // Транспортні системи і технології : зб. наук. пр. / Державний економіко-технічний університет транспорту. — Київ, 2012. — Вип. 21. — С. 22—27.
UK: На сьогодення практично відсутня як нормативна база параметрів стану земляного полотна, так і система їх натурного вимірювання. Показники працездатності земляного полотна мають суттєвий вплив на роботу всієї залізничної колії. Умови експлуатації залізниць змінилися у порівнянні з тими, що закладалися в період будівництва, тому нижня будова колії може не забезпечувати сучасні потреби. Вирішення задачі повинне базуватися на сучасних теоретичних обґрунтуваннях. Різноманіття форм і методів побудови динамічних моделей, що принципово розрізняються між собою, свідчить про те, що вони виходять не з теоретичної суті процесів, а ґрунтуються на емпіричному підході, фіксуючи окремі зовнішні прояви динаміки.
RU: На сегодняшний день практически отсутствует как нормативная база параметров состояния земляного полотна, так и система их натурного измерения. Работоспособность земляного полотна влияет на работу всего железнодорожного пути. Условия эксплуатации изменились в сравнении с закладываемыми в период строительства и нижнее строение пути может не соответствовать требованиям. Решение должно основываться на современных моделях. Разнообразие методов построения динамических моделей, принципиально отличающихся между собой, показывает, что они исходят не с теоретической сути процессов, а основываются на эмпирическом подходе, фиксируя отдельные внешние проявления динамики.
EN: Today practically is absent as regulatory base for parameters of a road bed condition, and system of their natural measurement. Operability of a road bed influences work for all track. Service conditions changed in comparison with put during construction and the bottom structure of a way can not conform to requirements. The decision has to be based on modern models. Methods of creation of dynamic models are various. It shows that they proceed not from a theoretical essence of processes, and are based on empirical approach and fixing separate external manifestations of dynamics.
 
Date 2013-12-20T09:18:10Z
2013-12-20T09:18:10Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1864
 
Language uk_UA