Запис Детальніше

Анализ простоев поездов в ожидании поездных локомотивов на сортировочных станциях

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Анализ простоев поездов в ожидании поездных локомотивов на сортировочных станциях
Аналіз простоїв поїздів в очікуванні поїзних локомотивів на сортувальних станціях
Analysis of Trains Down Time in Expectation of Train Locomotives on Railway Yards
 
Creator Вернигора, Роман Витальевич
Ельникова, Лидия Олеговна
Вернигора, Роман Віталійович
Єльнікова, Лідія Олегівна
Vernigora, Roman V.
Yelnikova, Lidiya O.
Yelnikova, Lidiia O.
 
Subject оборот вагона
сортировочная станция
поездные локомотивы
простой вагонов
ожидание локомотива
оборот вагону
сортувальна станція
поїзні локомотиви
простій вагонів
очікування локомотива
freight car turnover
railway yard
locomotives
detention of car
locomotive waiting
КСВ
 
Description Вернигора, Р. В.
Анализ простоев поездов в ожидании поездных локомотивов на сортировочных станциях / Р. В. Вернигора, Л. О. Ельникова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. — 2012. — № 5/3. — С. 16—19.
RU: Выполнен анализ величины простоя составов в ожидании подачи поездных локомотивов на сортировочных станциях Украины. Приведены данные о простоях для одной из сортировочных станций. Рассмотрены причины появления простя в ожидании локомотивов на станциях и пути его сокращения.
UK: Виконано аналіз величини простою составів в очікуванні подачі поїзних локомотивів на сортувальних станціях України. Наведено дані по простоям для однієї з сортувальних станцій. Розглянуто причини появи простою в очікуванні локомотивів на станціях та шляхи його скорочення.
EN: The main reasons for the existence of substantial non-productive downtime of trains, waiting for locomotives in receiving-stations, are on the one hand, the shortage of operable traction rolling stock on the railways of Ukraine, on the other hand - poor management of the available engine yard. Thus, the questions of improving the efficiency of operational management technologies of available engine yard with limited traction resources gain particular currency. The solution of this problem and the implementation of the results will increase the efficiency of employment of locomotives and working hours of locomotive teams, and will reduce unproductive downtime of trains at stations, decrease operational costs of railroads.
 
Date 2014-01-08T13:51:58Z
2014-01-08T13:51:58Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1876
 
Language ru_RU
 
Publisher ЧП «Технологический центр»