Аналітичний розрахунок коефіцієнтів зйому вантажних поїздів пасажирськими в умовах швидкісного руху
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналітичний розрахунок коефіцієнтів зйому вантажних поїздів пасажирськими в умовах швидкісного руху
Аналитический расчет коефициентов съема грузовых поездов пассажирскими в условиях скоростного движения Analytical Calculation Coefficients of Removal Rate of Freight Trains by Passenger Trains in High Speed Traffic |
|
Creator |
Вернигора, Роман Віталійович
Папахов, Олександр Юрійович Логвінова, Наталія Олександрівна Вернигора, Роман Витальевич Папахов, Александр Юрьевич Логвинова, Наталья Александровна Vernigora, Roman V. Papahov, Alexander Yu. Logvinova, Natalia A. |
|
Subject |
коефіцієнт зйому вантажних поїздів
пропускна спроможність залізничних напрямків розміри руху поїздів коэффициент съема грузовых поездов пропускная способность железнодорожных направлений размеры движения поездов removal factor of freight trains the capacity of the railway lines train traffic volume |
|
Description |
Вернигора, Р. В. Аналітичний розрахунок коефіцієнтів зйому вантажних поїздів пасажирськими в умовах швидкісного руху / Р. В. Вернигора, О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – Харьков, 2013. – № 2/3(62). – С. 51-55.
UK: Розглядається аналітичний розрахунок коефіцієнтів зйому вантажних поїздів пасажирськими на залізничних напрямках, обладнаних автоблокуванням при різних довжинах блок-ділянок та швидкостях руху вантажних та прискорених і швидкісних пасажирських поїздів. RU: Рассматривается аналитический расчет коэффициентов съема грузовых поездов пассажирскими на железнодорожных направлениях, оборудованных автоблокировкой при разных длинах блок-участков и скоростях движения грузовых, ускоренных и скоростных пассажирских поездов. EN: The analytical calculation of removal factor of the freight trains by passenger trains on railway directions is considered in article. In designed methods of the calculation is taken into account different length of block-section and velocity of the motion passenger train. |
|
Date |
2014-01-09T11:52:10Z
2014-01-09T11:52:10Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1881
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
НПП ЧП «Технологический Центр», Харьков
|
|