Запис Детальніше

Експериментальна перевірка ефективності формування у майбутніх учителів англомовної компетенції в діалогічному мовленні

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Експериментальна перевірка ефективності формування у майбутніх учителів англомовної компетенції в діалогічному мовленні
Экспериментальная проверка эффективности формирования англоязычной компетенции будущих учителей в диалогической речи
The Experimental Efficiency Testing of English Competence in Dialogical Speech Development in the Future Teacher Trainees
 
Creator Коробейнікова, Тетяна Ігорівна
Коробейникова, Татьяна Игоревна
Korobeinikova, Tatyana I.
 
Subject англійська мова
друга іноземна мова
діалогічне мовлення
мультимедійна вправа
тест
експериментальна перевірка
английский язык
второй иностранный язык
диалогическая речь
мультимедийное упражнение
экспериментальная проверка
English
second foreign language
dialogical speech
multimedia task
test
experimental testing
 
Description Коробейнікова, Т. І. Експериментальна перевірка ефективності формування у майбутніх учителів англомовної компетенції в діалогічному мовленні / Т. І. Коробейнікова // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. / Уман. держ.пед. ун-т ім. П. Тичини. – Умань, 2012. – Вип. 6, ч. 1. – С. 44–49.
UK: Стаття присвячена опису основних етапів перевірки ефективності двох варіантів моделі формування компетенції майбутніх учителів у діалогічному мовленні на заняттях з англійської мови як другої іноземної. Розглядаються організація й результати методичного експериментального навчання.
RU: Статья посвящена описанию основных этапов организации экспериментальной проверки эффективности двух моделей формирования англоязычной компетенции будущих учителей в диалогической на занятиях второго иностранного языка. В статье рассматривается организация и результаты методического экспериментального обучения.
EN: This article examines the organization of the qualitative study investigating the efficiency of development of competence in dialogical speech at English lessons as the second foreign language for future teachers. Some aspects of the research, particularly its structure, organization and results are described.
 
Date 2014-01-14T10:00:42Z
2014-01-14T10:00:42Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1895
 
Language uk_UA
 
Publisher Уманський державний педагогічний ун-т ім. Павла Тичини