Запис Детальніше

Сутність поняття «автономне навчання» як виду самостійної навчальної діяльності студентів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність поняття «автономне навчання» як виду самостійної навчальної діяльності студентів
Сущность понятия «автономное обучение» как вида самостоятельной учебной деятельности студентов
The Nature of "autonomous Learning" as a Form of Self-Learning Activities of Students
 
Creator Іжко, Євгенія Станіславівна
Ижко, Евгения Станиславовна
Izhko, Yevheniia S.
 
Subject автономне навчання
професійна підготовка
уміння
формування
автономное обучение
профессиональная подготовка
умение
формирование
autonomous learning
training
skill formation
 
Description Іжко, Є. С. Сутність поняття «автономне навчання» як виду самостійної навчальної діяльності студентів // Наук. вісн. Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Сер. «Педагогіка. Психологія. Філософія» / редкол.: Д. О. Мельничук (відп. ред.) [та ін.] — К., 2013. — Вип. 175, ч. 3. — С. 279—287.
UK: У статті розглядаються проблеми автономного навчання студентів. На основі аналізу праць вчених розроблено визначення автономного навчання. Обґрунтовано його сутність як виду самостійної навчальної діяльності студентів. Доведено необхідність формування уміння вчитися. Запропоновано критерії й індикатори автономного навчання.
RU: В статье рассматриваются проблемы автономного обучения студентов. На основе анализа трудов ученых разработано определение автономного обучения. Обосновано его сущность как вида самостоятельной учебной деятельности студентов. Доказана необходимость формирования умения учиться. Предложены критерии и индикаторы автономного обучения.
EN: The paper deals with the problems of autonomous learning students. Based on the analysis by scientific authors the definition of autonomous learning is developed. Its nature is justified as a kind of independent educational activity of students. The necessity of forming the ability to learn is proved. The criteria and indicators for autonomous learning are proposed.
 
Date 2014-01-15T08:44:40Z
2014-01-15T08:44:40Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1901
 
Language other