Запис Детальніше

Тележки ZK1 полувагонов, построенных в КНР

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тележки ZK1 полувагонов, построенных в КНР
Візки ZK1 піввагонів, побудованих у КНР
Trolley ZK1 Gondola Cars Built in China
 
Creator Блохин, Евгений Петрович
Алпысбаев, К. Т.
Панасенко, Виктор Яковлевич
Гаркави, Наум Яковлевич
Клименко, Ирина Владимировна
Грановский, Роман Беркович
Федоров, Евгений Федорович
Блохін, Євген Петрович
Панасенко, Віктор Якович
Гаркаві, Наум Якович
Клименко, Ірина Володимирівна
Грановський, Роман Беркович
Федоров, Євген Федорович
Blokhin, Yevgen P.
Panasenko, Viktor Y.
Harkavi, Naum Y.
Klymenko, Iryna V.
Granovskiy, Roman B.
Fedorov, Yevhen F.
 
Subject тележки ZK1
полувагон
візки ZK1
напіввагон
КНР
ГНДЛ ДМРС
КБЖ
КВМ
trolley ZK1
Gondola Cars
China
 
Description Тележки ZK1 полувагонов, построенных в КНР / Е. П. Блохин [и др.] // Вагонный парк. — 2012. — № 9. — С. 12—14.
RU: Цицикарской железнодорожной компанией с ограниченной ответственностью (QRRS, КНР) для Казахского акционерного общества Казтеміртранс (АО «КТТ») изготовлены полувагоны на тележках ZK1, который, по сравнению с традиционными трехэлементными грузовыми тележками, имеют ряд конструктивных особенностей. В статье проведен анализ конструкции тележки ZK1 на предмет того, что она имеет высокую критическую скорость, а также низкий износ колес и амортизационных устройств.
UK: Цицикарською залізничною компанією з обмеженою відповідальністю (QRRS, КНР) для Казахського акціонерного товариства Казтеміртранс (АТ «КТТ») виготовлені піввагони на візках ZK1, які, у порівнянні із традиційними трьохелементними вантажними візками, мають ряд конструктивних особливостей. У статті проведений аналіз конструкції візка ZK1 на предмет того, що він має високу критичну швидкість, а також низьке зношування коліс і амортизаційного обладнання.
EN: Railway company limited of Cicikarsk (QRRS, China) for the Kazakh company Kaztemìrtrans (JSC "KTT") constructed gondola cars on trolleys, ZK1, compared with traditional 3-ements freight trucks, have a number of design features. In the article the analysis of construction trucks ZK1, that she has a high critical speed, as well as low wear wheel and cushioning devices.
 
Date 2014-01-16T09:20:43Z
2014-01-16T09:20:43Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1908
 
Language ru_RU
 
Publisher Корпорация "Техностандарт", Харьков