Запис Детальніше

Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках
Анализ электромагнитного влияния тягового электроснабжения на работу рельсовых цепей и моделирование протекания тягового тока в рельсах
 
Creator Гаврилюк, Володимир Ілліч
Гаврилюк, Владимир Ильич
Gavrilyuk, Vladimir I.
Havryliuk, Volodymyr I.
 
Subject рейкові кола
рухомий склад
КАТЗ
рельсовые цепи
подвижной состав
track circuits
rolling stock
 
Description Гаврилюк, В. І. Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках / В. І. Гаврилюк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2003. — Вип. 1. — С. 6—10.
UK: На основі аналізу літературних даних наведено уточнену математичну модель, що описує електромагнітні
процеси в рейкових колах під час проходження по ним електрифікованого рухомого складу. Модель враховує
індуктивний вплив струму в контактному проводі та розтікання струму в землі. Проведено розрахунки зворотного тяглового струму в рейках і потенціалу рейок на ділянці між локомотивом та тягловою підстанцією. Наведено аналіз результатів.
RU: На основе анализа литературных данных приведена уточненная математическая модель, которая описывает
электромагнитные процессы в рельсовых цепях при прохождении по ним электрифицированного подвижного
состава. Модель учитывает индуктивное влияние тока в контактном проводе и растекание тока в земле. Проведены расчеты обратного тягового тока в рельсах и потенциала рельсов на участке между локомотивом и тяговой подстанцией. Приведен анализ результатов.
EN: On the basis of literature data analysis, an updated mathematical model has been developed, which describes electromagnetic
processes in rail circuits during movements of electrified rolling stock. The model takes into account inductive
influence of current in the contact wire and the current flowing in the ground. Calculations have been provided of
reverse tractive current in the rails and the potential of rails on the section between the locomotive and tractive substation.
The results of the analysis have been presented.
 
Date 2014-02-06T08:41:42Z
2014-02-06T08:41:42Z
2003
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1988
http://stp.diit.edu.ua/article/view/21286/18893
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ