Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках
Анализ электромагнитного влияния тягового электроснабжения на работу рельсовых цепей и моделирование протекания тягового тока в рельсах |
|
Creator |
Гаврилюк, Володимир Ілліч
Гаврилюк, Владимир Ильич Gavrilyuk, Vladimir I. Havryliuk, Volodymyr I. |
|
Subject |
рейкові кола
рухомий склад КАТЗ рельсовые цепи подвижной состав track circuits rolling stock |
|
Description |
Гаврилюк, В. І. Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках / В. І. Гаврилюк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2003. — Вип. 1. — С. 6—10.
UK: На основі аналізу літературних даних наведено уточнену математичну модель, що описує електромагнітні процеси в рейкових колах під час проходження по ним електрифікованого рухомого складу. Модель враховує індуктивний вплив струму в контактному проводі та розтікання струму в землі. Проведено розрахунки зворотного тяглового струму в рейках і потенціалу рейок на ділянці між локомотивом та тягловою підстанцією. Наведено аналіз результатів. RU: На основе анализа литературных данных приведена уточненная математическая модель, которая описывает электромагнитные процессы в рельсовых цепях при прохождении по ним электрифицированного подвижного состава. Модель учитывает индуктивное влияние тока в контактном проводе и растекание тока в земле. Проведены расчеты обратного тягового тока в рельсах и потенциала рельсов на участке между локомотивом и тяговой подстанцией. Приведен анализ результатов. EN: On the basis of literature data analysis, an updated mathematical model has been developed, which describes electromagnetic processes in rail circuits during movements of electrified rolling stock. The model takes into account inductive influence of current in the contact wire and the current flowing in the ground. Calculations have been provided of reverse tractive current in the rails and the potential of rails on the section between the locomotive and tractive substation. The results of the analysis have been presented. |
|
Date |
2014-02-06T08:41:42Z
2014-02-06T08:41:42Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1988
http://stp.diit.edu.ua/article/view/21286/18893 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|