Запис Детальніше

Імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс електровозів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс електровозів
Вероятностное прогнозирование параметрической надежности корпусов букс электровозов
 
Creator Костін, Микола Олександрович
Артемчук, Віктор Васильович
Костин, Николай Александрович
Артемчук, Виктор Васильевич
Kostin, Mykola O.
Kostin, Nickolai A.
Artemchuk, Viktor V.
 
Subject надійність
електровози
наплавка
КТОЕ
надежность
электровозы
наплавка
reliability
electric
surfacing
 
Description Костін, М. О.
Імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс електровозів / М. О. Костін, В. В. Артемчук // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2003. — Вип. 1. — С. 48—52.
UK: Виконано імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс колісних пар електровозів
за критерієм зносу. Знайдено закон розподілу величини діаметра D корпуса при будь-якому значенні пробігу
l електровоза. Виконано прогнозування величини імовірності відмови корпусів букс різних типів електровозів за пробіг до ПР 3, тобто за Lk – L0. При цьому розрахунки виконано для нових корпусів, відновлених наплавкою і залізненням.
RU: Выполнено вероятностное прогнозирование параметрической надежности корпусов букс колесных пар
электровозов по критерию износа. Найден закон распределения величины диаметра D корпуса при произ-
вольном значении пробега l электровоза. Выполнено прогнозирование вероятности отказа корпусов букс
разных типов электровозов за пробег до ТР 3, то есть Lk – L0. При этом расчеты выполнены для новых корпусов, восстановленных наплавкой и железнением.
EN: The authors have performed the probability forecasting of parametrical reliability of wheelset axlebox frames of
electric locomotives according to criterion of wear. The law of distribution of the frame diameter value D at an arbitrary
value of the locomotive run l has been found. A probability forecast of axlebox frames failure in different types
of electric locomotives has been performed for the run value of up to TR 3, that is Lk-L0. The calculations have
been made for new frames, restored by surfacing and iron plating.
 
Date 2014-02-10T13:49:18Z
2014-02-10T13:49:18Z
2003
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2012
http://stp.diit.edu.ua/article/view/21304/18910
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ