Запис Детальніше

Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниці

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниці
Обоснование параметров плана линии для ликвидации барьерных мест при реконструкции железной дороги
 
Creator Рибкін, Віктор Васильович
Курган, Микола Борисович
Халіпова, Наталія Володимирівна
Харлан, Володимир Іванович
Рыбкин, Виктор Васильевич
Курган, Николай Борисович
Халипова, Наталья Владимировна
Харлан, Владимир Иванович
Rybkin, Viktor V.
Kurgan, Mykola B.
Kurhan, Mykola B.
Khalipova, Nataliia V.
Harlan, Volodymyr I.
 
Subject ліквідація бар’єрних місць
вагони
швидкісний рух
КККГ
КПБД
ликвидация барьерных мест
вагоны
скоростное движение
removal of barrier places
cars
high-speed traffic
 
Description Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар'єрних місць при реконструкції залізниці / В. В. Рибкін, М. Б. Курган, Н. В. Халіпова, В. І. Харлан // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2003. — Вип. 1. — С. 74—83.
UK: Запропонований підхід обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць базується на моделюванні просторових коливань вантажного і пасажирського вагонів, що забезпечує комфортабельність їзди пасажирів при провадженні швидкісного руху.
RU: Предложен подход обоснования параметров плана линии для ликвидации барьерных мест, который базируется на моделировании пространственных колебаний грузового и пассажирского вагонов и обеспечивает комфортабельность езды пассажиров при введении скоростного движения.
EN: An approach has been proposed to substantiation of the track plane parameters with the aim of removal of barrier places. The approach is based on modelling spatial fluctuations of freight and passenger cars and provides for comfort of passenger journeys at introduction of high-speed traffic.
 
Date 2014-02-11T13:29:19Z
2014-02-11T13:29:19Z
2003
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2018
http://stp.diit.edu.ua/article/view/21477/18970
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ