Запис Детальніше

Удосконалення норм закріплення рухомого складу на станційних коліях

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення норм закріплення рухомого складу на станційних коліях
Усовершенствование норм закрепления подвижного состава на станционных путях
Improving Standards for Fixing Rolling Stock on the Station Tracks
 
Creator Козаченко, Дмитро Миколайович
Пасічний, Олександр Миколайович
Іващенко, Євгеній Вікторович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Пасичный, Александр Николаевич
Иващенко, Евгений Викторович
Kozachenko, Dmytro M.
Pasichniy, Alexander N.
Ivaschenko, Eugene V.
Kozachenko, Dmitriy N.
 
Subject гальмовий башмак
безпека руху
закріплення рухомого складу
тормозной башмак
безопасность движения
закрепление подвижного состава
wheel chock
traffic safety
fixing the rolling stock
 
Description Козаченко, Д. М. Удосконалення норм закріплення рухомого складу на станційних коліях / Д. М. Козаченко, О. М. Пасічний, Є. В. Іващенко // Зб. наук. праць ДонІЗТ. - Донецьк, 2013. - Вип. 34. – С. 119-125.
UK: У статті виконано аналіз методик розрахунку необхідної кількості гальмових башмаків для закріплення рухомого складу на станційних коліях, що були прийняті на залізницях СРСР та України. Доведено, що урахування маси вантажних поїздів дозволяє зменшити норми закріплення при безумовному забезпеченні безпеки руху. Запропоновано удосконалену методику визначення кількості гальмових башмаків.
RU: В статье выполнен анализ методик расчета необходимого количества тормозных башмаков для закрепления подвижного состава на станционных путях, которые были приняты на железных дорогах СССР и Украины. Доказано, что учет массы грузовых поездов позволяет уменьшить нормы закрепления при безусловном обеспечении безопасности движения. Предложена усовершенствованная методика определения количества тормозных башмаков.
EN: In this paper the analysis methods of calculating the required number of brake shoes for fixing the rolling stock on the station tracks that were taken on the railways of the USSR and Ukraine. It is shown that taking into account the weight of freight trains reduces the consolidation rules for ensuring absolute safety. An improved method for determining the amount of wheel chocks is proposed.
 
Date 2014-03-05T10:04:09Z
2014-03-05T10:04:09Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2108
 
Language other
 
Publisher ДонІЗТ, Донецьк