Удосконалення норм закріплення рухомого складу на станційних коліях
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення норм закріплення рухомого складу на станційних коліях
Усовершенствование норм закрепления подвижного состава на станционных путях Improving Standards for Fixing Rolling Stock on the Station Tracks |
|
Creator |
Козаченко, Дмитро Миколайович
Пасічний, Олександр Миколайович Іващенко, Євгеній Вікторович Козаченко, Дмитрий Николаевич Пасичный, Александр Николаевич Иващенко, Евгений Викторович Kozachenko, Dmytro M. Pasichniy, Alexander N. Ivaschenko, Eugene V. Kozachenko, Dmitriy N. |
|
Subject |
гальмовий башмак
безпека руху закріплення рухомого складу тормозной башмак безопасность движения закрепление подвижного состава wheel chock traffic safety fixing the rolling stock |
|
Description |
Козаченко, Д. М. Удосконалення норм закріплення рухомого складу на станційних коліях / Д. М. Козаченко, О. М. Пасічний, Є. В. Іващенко // Зб. наук. праць ДонІЗТ. - Донецьк, 2013. - Вип. 34. – С. 119-125.
UK: У статті виконано аналіз методик розрахунку необхідної кількості гальмових башмаків для закріплення рухомого складу на станційних коліях, що були прийняті на залізницях СРСР та України. Доведено, що урахування маси вантажних поїздів дозволяє зменшити норми закріплення при безумовному забезпеченні безпеки руху. Запропоновано удосконалену методику визначення кількості гальмових башмаків. RU: В статье выполнен анализ методик расчета необходимого количества тормозных башмаков для закрепления подвижного состава на станционных путях, которые были приняты на железных дорогах СССР и Украины. Доказано, что учет массы грузовых поездов позволяет уменьшить нормы закрепления при безусловном обеспечении безопасности движения. Предложена усовершенствованная методика определения количества тормозных башмаков. EN: In this paper the analysis methods of calculating the required number of brake shoes for fixing the rolling stock on the station tracks that were taken on the railways of the USSR and Ukraine. It is shown that taking into account the weight of freight trains reduces the consolidation rules for ensuring absolute safety. An improved method for determining the amount of wheel chocks is proposed. |
|
Date |
2014-03-05T10:04:09Z
2014-03-05T10:04:09Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2108
|
|
Language |
other
|
|
Publisher |
ДонІЗТ, Донецьк
|
|