Запис Детальніше

Dynamic Performance of Freight Cars on Bogies Model 18-1711

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Dynamic Performance of Freight Cars on Bogies Model 18-1711
Динамічні показники вантажних вагонів на візках моделі 18-1711
Динамические показатели грузовых вагонов на тележках модели 18-1711
 
Creator Bubnov, Valerii M.
Myamlin, Serhiy V.
Mankevych, Mykola B.
Бубнов, Валерій Михайлович
Мямлін, Сергій Віталійович
Бубнов, Валерий Михайлович
Мямлин, Сергей Витальевич
Манкевич, Микола Борисович
 
Contributor Манкевич, Николай Борисович
 
Subject dynamics of the railcar
dynamic tests
axle loading
structure unification
cars of new generation
динаміка вагона
динамічні випробування
осьове навантаження
уніфікація конструкцій
вагони нового покоління
КВАГ
динамика вагона
динамические испытания
осевая нагрузка
унификация конструкций
вагоны нового поколения
 
Description Bubnov, V. M.
Dynamic performance of freight cars on bogies model 18-1711 / V. M. Bubnov, S. V. Myamlin, N. B. Mankevych // Наука та прогрес транспорту. — 2013. — № 4(46). — P118—126 : граф. — Библиогр. в конце ст. — doi: 10.15802/stp2013/16616.
EN: Purpose. To analyze the results of study of dynamic parameters of the tank-car model 15-1900 and gondola car
model 12-1905, equipped with the bogies model 18-1711 with axle loading of 25 ton and unified according to major
parts and joints with the cars of previous generation. According to results of the study to conclude about the possibility
of using bogies model 18-1711 as the running parts of the freight rolling stock of the new generation of
1520 mm track with increased axle loading. Methodology. The dynamic performance of the rolling stock running
parts directly affects the safety of railway traffic. Experimental studies of the car dynamic qualities are an important
step in the modernization of existing bogie constructions and in the creation of the new ones. These tests allow one
to confirm the results of theoretical studies and to check the correctness of the constructive solutions. Findings. Basic
results of dynamic studies are presented as the graphs of dynamic performance dependencies on the motion
speed of the experimental train. Results show that the freight cars on the bogies model 18-1711 have satisfactory
dynamic properties meeting current regulatory requirements. Originality. The dynamic characteristics of freight
cars on bogies model 18-1711, which give a complete view of the car loading allow us to estimate the dependency
of the car dynamic performance on the bogie design parameters. Practical value. The bogie model 18-1711 with
axle loading 25 ton can be used as a freight car undercarriages of the new generation of 1520 mm track.
UK: Мета. Виконати аналіз результатів дослідження динамічних показників вагона-цистерни моделі 15-1900
та піввагона моделі 12-1905, обладнаних візками моделі 18-1711 з осьовим навантаженням 25 тс та уніфікованих за основними деталями й вузлами з вагонами попереднього покоління. За результатами досліджень
зробити висновок про можливість використання візка моделі 18-1711 як ходових частин вантажного рухомого складу нового покоління колії 1 520 мм зі збільшеним осьовим навантаженням. Методика. На безпеку
руху на залізницях безпосередньо впливають динамічні показники ходових частин рухомого складу. Експериментальні дослідження динамічних якостей вагонів є важливим етапом при модернізації існуючих і створенні нових конструкцій візків. Дані випробувань дозволяють підтвердити результати теоретичних досліджень і перевірити правильність прийнятих конструктивних рішень. Результати. Основні результати динамічних досліджень наведено у вигляді графіків залежності динамічних показників від швидкості руху експериментального поїзда, вони свідчать про те, що вантажні вагони на візках моделі 18-1711 мають
задовільні динамічні якості, що відповідають сучасним нормативним вимогам. Наукова новизна. Отримано
динамічні характеристики вантажних вагонів на візках моделі 18-1711, які дають повне уявлення про
навантаженість вагона й дозволяють оцінити залежність динамічних показників вагона від параметрів
конструкції візка. Практична значимість. Двовісний візок моделі 18-1711 з осьовим навантаженням 25 тс
може бути використаний як ходові частини вантажних вагонів нового покоління колії 1 520 мм.
RU: Цель. Провести анализ результатов исследования динамических показателей вагона-цистерны модели
15-1900 и полувагона модели 12-1905, оборудованных тележками модели 18-1711 с осевой нагрузкой 25 тс
и унифицированных по основным деталям и узлам с вагонами предыдущего поколения. По результатам исследования сделать заключение о возможности использования тележки модели 18-1711 в качестве ходовых
частей грузового подвижного состава нового поколения колеи 1 520 мм с увеличенной осевой нагрузкой.
Методика. На безопасность движения на железных дорогах напрямую влияют динамические показатели
ходовых частей подвижного состава. Экспериментальные исследования динамических качеств вагонов являются важным этапом при модернизации существующих и создании новых конструкций тележек. Данные
испытаний позволяют подтвердить результаты теоретических исследований и проверить правильность принятых конструктивных решений. Результаты. Основные результаты динамических исследований представлены в виде графиков зависимости динамических показателей от скорости движения экспериментального
поезда, они свидетельствуют о том, что грузовые вагоны на тележках модели 18-1711 обладают удовлетворительными динамическими качествами, отвечающими современным нормативным требованиям. Научная новизна. Получены динамические характеристики грузовых вагонов на тележках модели 18-1711, которые
дают полное представление о нагруженности вагона и позволяют оценить зависимость динамических показателей вагона от параметров конструкции тележки. Практическая значимость. Двухосная тележка модели 18-1711 с осевой нагрузкой 25 тс может быть использована в качестве ходовых частей грузовых вагонов
нового поколения колеи 1 520 мм.
 
Date 2014-03-17T11:07:45Z
2014-03-17T11:07:45Z
2013
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/stp2013/16616
2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2122
 
Language en
 
Publisher ДНУЗТ