Вплив опору коченню на амплітуду вимушених коливань
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив опору коченню на амплітуду вимушених коливань
Определение коэффициента, учитывающего трение реборд крановых колёс The Influence of Rolling Resistance on the Forces Oscillations Amplitude |
|
Creator |
Товт, Богдан Миколайович
Бондаренко, Леонід Миколайович Товт, Богдан Николаевич Бондаренко, Леонид Николаевич Tovt, Bogdan M. Bondarenko, Lеоnid M. Bondarenko, Leonid N. |
|
Subject |
опір
тертя кочення вимушені коливання амплітуда сопротивление трение качения вынужденные колебания амплитуда resistance rolling friction forced oscillations amplitude |
|
Description |
Товт, Б. М. Вплив опору коченню на амплітуду вимушених коливань / Б. М. Товт, Л. М. Бондаренко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение : сб. научн. тр. – Днепропетровск, 2013.- № 1. (Серия: Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование). UK: У статті отримано аналітичні залежності, що вказують на те, що опір коченню при реальних навантаженнях значно зменшує амплітуда коливань. Зокрема розглянуто різні варіанти пар контакту колесо-рейка. Також у статті отримано аналітичну залежність для урахування опору коченню ролика ланцюга по зубу. Виконана оцінка зменшення коефіцієнту корисної дії ланцюгової передачі при урахуванні опору коченню ролика ланцюга по зубу. Доведено можливість нехтування коефіцієнтом гістерезисних втрат при розрахунку ланцюгової передачі. RU: В статье выполнено исследование по процедуре определения коэффициента, учитывающего трение реборд крановых колёс. Показано, что аналитически можно выделить из общей величины сопротивления от трения в ходовых частях кранов составляющую, приходящуюся на трение реборд. EN: In the paper we obtain the analytical dependences, which show that the rolling resistance under the real loads considerably decrease the oscillation amplitude. Particularly we consider the different cases of the wheel-rail contact. Also in the paper we obtain the analytical dependence for the accounting the rolling resistance of the chain gear by the gear tooth. We estimate the decrease of the coefficient of efficiency of the chain gear with consideration of the rolling resistance by the gear tooth. In is proven the opportunity to neglect the coefficient of hysteresis losses when we design the chain gear. |
|
Date |
2014-03-22T11:24:11Z
2014-03-22T11:24:11Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2143
|
|
Language |
other
|
|
Publisher |
ВГУЗ ПГАСА, Дніпропетровськ
|
|