Запис Детальніше

Вплив опору коченню на амплітуду вимушених коливань

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив опору коченню на амплітуду вимушених коливань
Определение коэффициента, учитывающего трение реборд крановых колёс
The Influence of Rolling Resistance on the Forces Oscillations Amplitude
 
Creator Товт, Богдан Миколайович
Бондаренко, Леонід Миколайович
Товт, Богдан Николаевич
Бондаренко, Леонид Николаевич
Tovt, Bogdan M.
Bondarenko, Lеоnid M.
Bondarenko, Leonid N.
 
Subject опір
тертя кочення
вимушені коливання
амплітуда
сопротивление
трение качения
вынужденные колебания
амплитуда
resistance
rolling friction
forced oscillations
amplitude
 
Description Товт, Б. М. Вплив опору коченню на амплітуду вимушених коливань /
Б. М. Товт, Л. М. Бондаренко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение : сб. научн. тр. – Днепропетровск, 2013.- № 1. (Серия: Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).
UK: У статті отримано аналітичні залежності, що вказують на те, що опір коченню при реальних навантаженнях значно зменшує амплітуда коливань. Зокрема розглянуто різні варіанти пар контакту колесо-рейка. Також у статті отримано аналітичну залежність для урахування опору коченню ролика ланцюга по зубу. Виконана оцінка зменшення коефіцієнту корисної дії ланцюгової передачі при урахуванні опору коченню ролика ланцюга по зубу. Доведено можливість нехтування коефіцієнтом гістерезисних втрат при розрахунку ланцюгової передачі.
RU: В статье выполнено исследование по процедуре определения коэффициента, учитывающего трение реборд крановых колёс. Показано, что аналитически можно выделить из общей величины сопротивления от трения в ходовых частях кранов составляющую, приходящуюся на трение реборд.
EN: In the paper we obtain the analytical dependences, which show that the rolling resistance under the real loads considerably decrease the oscillation amplitude. Particularly we consider the different cases of the wheel-rail contact. Also in the paper we obtain the analytical dependence for the accounting the rolling resistance of the chain gear by the gear tooth. We estimate the decrease of the coefficient of efficiency of the chain gear with consideration of the rolling resistance by the gear tooth. In is proven the opportunity to neglect the coefficient of hysteresis losses when we design the chain gear.
 
Date 2014-03-22T11:24:11Z
2014-03-22T11:24:11Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2143
 
Language other
 
Publisher ВГУЗ ПГАСА, Дніпропетровськ