Теоретико-методологічні основи психологічної і психофізичної підготовки студентів у процесі фізичного виховання
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічні основи психологічної і психофізичної підготовки студентів у процесі фізичного виховання
Теоретико-методологические основы психологической и психофизической подготовки студентов в процессе физического воспитания Theoretical and Methodological Bases of Psychological and Psychophysical Training of Students in the Process of Physical Education |
|
Creator |
Пічурін, Валерій Васильович
Пичурин, Валерий Васильевич Pychuryn, Valery V. Pichurin, Valeriy V. |
|
Subject |
фізичне виховання
психологічна і психофізична підготовка психофізична проблема організм психіка психологія особистості КФВ физическое воспитание психологическая и психофизическая подготовка психофизическая проблема организм психика психология личности physical education psychological and psychophysical training psychological problem constitution psyche psychology of a person |
|
Description |
Пічурін, В. В. Теоретико-методологічні основи психологічної і психофізичної підготовки студентів у процесі фізичного виховання / В. В. Пічурін // Наука та прогрес транспорту. — 2013. — № 2(44). — С. 144—149. — Бібліогр. в кінці ст. — doi: 10.15802/stp2013/14202. UK: Мета. Виявити теоретико-методологічні основи для проведення психологічної і психофізичної підготовки студентів в процесі фізичного виховання. Методика. В якості методу дослідження використано теоретичний аналіз. Результати. Суть авторського підходу полягає в ствердженні того, що методологічне підґрунтя для постановки питання про психологічну і психофізичну підготовку особистості студента в процесі фізичного виховання виявляється при аналізі в психології і філософії таких фундаментальних питань як психофізична проблема, взаємовплив організму і психіки людини, проблема особистості в психології. Наукова новизна. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше обґрунтовано теоретико- методологічні засади для проведення психологічної і психофізичної підготовки студентів в процесі фізичного виховання. Практична значимість. Результати дослідження дають необхідне теоретичне підґрунтя для вироблення чітких критеріїв і вимог до студентів в процесі психологічної і психофізичної підготовки, створення точних методів оцінювання її складових, розробки ефективних методик формування психологічної і психофізичної готовності студентів в процесі фізичного виховання. RU: Цель. Выявить теоретико-методологические основы для проведения психологической и психофизической подготовки студентов в процессе физического воспитания. Методика. В качестве метода исследования использован теоретический анализ. Результаты. Суть авторского подхода заключается в утверждении того, что методологическое основание для постановки вопроса о психологической и психофизической подготовке личности студента в процессе физического воспитания проявляется при анализе в психологии и философии таких фундаментальных вопросов, как психофизическая проблема, взаимовлияние организма и психики человека, проблема личности в психологи. Научная новизна. Научная новизна полученных результатов состоит в том, что впервые обоснованны теоретико-методологические основания для проведения психологической и психофизической подготовки студентов в процессе физического воспитания. Практическая значимость. Результаты исследования дают необходимое теоретическое основание для выработки чётких критериев и требований к студентам в процессе психологической и психофизической подготовки, создания точных методов оценивания её составных, разработки эффективных методик формирования психологической и психофизической готовности студентов в процессе физического воспитания. EN: Purpose. To elicit theoretical and methodological bases for conducting the psychological and psychophysical training of students in the process of physical education. Methodology. A theoretical analysis is used as a research method. Findings. The crux of the author’s approach is in assertion that methodological base for statement of a question about psychological and psychophysical training of students in the process of physical education shows itself at an analysis in psychology and philosophy such fundamental questions as psychological problem, interaction of person constitution and psyche, problem of a person in psyche. Originality. For the first time theoretical and methodological bases are grounded for conducting psychological and psychophysical training of students in the process of physical education. Practical value. Research results give necessary theoretical reason for distinct criteria formation and requirements for students in psychological and psychophysical training, exact evaluation methods making of its components, development of effective methods in forming of students’ psychological and psychophysical training in the process of physical education. |
|
Date |
2014-04-01T12:14:03Z
2014-04-01T12:14:03Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
doi: 10.15802/stp2013/14202
2307–3489 (Print) 2307–6666 (Online) http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2173 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|