Прогнозування пасажирських потоків у великих транспортних вузлах
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прогнозування пасажирських потоків у великих транспортних вузлах
Прогнозирование пассажирских потоков в крупных транспортных узлах Passenger Flows Prediction in Major Transportation Hubs |
|
Creator |
Озерова, Ольга Олексіївна
Озерова, Ольга Алексеевна Ozerova, Olga A. Ozerova, Olha O. |
|
Subject |
прогнозування
приміські перевезення внутрішньоміські перевезення валовий внутрішній продукт динаміка зміни населення коефіцієнт кореляції КУЕР прогнозирование пригородные перевозки внутригородские перевозки валовой внутренний продукт динамика изменения населения коэффициент корреляции forecasting commuter transportation urban transport gross domestic product the dynamics of population change the coefficient of correlation |
|
Description |
Озерова, О. О. Прогнозування пасажирських потоків у великих транспортних вузлах / О. О. Озерова // Наука та прогрес транспорту. — 2013. — № 6 (48). — С. 72—80. — doi: 10.15802/stp2013/19676. UK: Мета. Ефективна організація пасажирських перевезень за рахунок достовірності прогнозування пасажиропотоків у транспортних вузлах. Для визначення перспективних параметрів пасажирського транспорту загального користування необхідно проаналізувати вплив різних факторів та визначити найбільш впливові з них. Методика. У статті пропонується метод парної лінійної кореляції для визначення більш впливових факторів на перевезення пасажирів у внутрішньоміському та приміському сполученнях та можливості використання в прогнозуванні лінійних рівнянь регресії. Перевезення пасажирів транспортом загального користування та галузі матеріального виробництва взаємопов’язані. Вони проявляються в співвідношеннях обсягів перевезених пасажирів і виробництва продукції. Результати. Встановлено, що величина коефіцієнта кореляції перебуває в складній залежності від тривалості періоду ретроспективного аналізу. Оцінка достовірності коефіцієнтів кореляції й коефіцієнтів прогнозної моделі дозволила зробити висновок, що найбільш точний прогноз пасажирських потоків, що забезпечує облік змін в Україні впродовж трансформаційного періоду, дає чисельність населення. Наукова новизна. Отримано рівняння залежностей від впливу макроекономічних показників та виконана оцінка достовірності отриманих результатів. Практична значимість. Результати аналізу та розрахунків, встановлені автором, дозволять робити короткострокове прогнозування пасажиропотоку. RU: Цель. Эффективная организация пассажирских перевозок за счет достоверности прогнозирования пассажиропотоков в транспортных узлах. Для определения перспективных параметров пассажирского транспорта общего пользования необходимо проанализировать влияние различных факторов и определить наиболее значимые из них. Методика. В статье предлагается метод парной линейной корреляции для определения более влиятельных факторов на перевозку пассажиров во внутригородском и пригородном сообщениях и возможности использования в прогнозировании линейных уравнений регрессии. Перевозки пассажиров транспортом общего пользования и отрасли материального производства взаимосвязаны. Они проявляются в соотношениях объемов перевезенных пассажиров и производства продукции. Результаты. Установлено, что величина коэффициента корреляции находится в сложной зависимости от продолжительности периода ретроспективного анализа. Оценка достоверности коэффициентов корреляции и коэффициентов прогнозной модели позволила сделать вывод, что наиболее точный прогноз пассажирских потоков, обеспечивающий учет изменений в Украине на протяжении трансформационного периода, дает численность населения. Научная новизна. Получены уравнения зависимостей от влияния макроэкономических показателей, а также выполнена оценка достоверности полученных результатов. Практическая значимость. Полученные результаты анализа и расчетов позволят делать краткосрочное прогнозирование пассажиропотока. EN: Purpose. An effective organization of passenger traffic, due to the reliability prediction of traffic flow in passenger transport hubs. In order to determine the parameters of prospective passenger transport areas it is essential to analyze the impact of various factors and determine the most influential ones. Methodology. The article presents the method of paired linear correlation for a more influential factors on passengers in intercity and commuter and possible use in predicting the linear regression equations. Passenger transport vessel areas and branches of industry are interconnected and are in the ratio of passengers and production. Findings. It is found that the coefficient of correlation is in complex dependence on the duration of the period of retrospective analysis. Evaluation of reliability correlation coefficients and coefficients of predictive models led to the conclusion that the population gives the most accurate prediction of passenger flows, providing account of changes in Ukraine during the period of transformation. Originality. Equations of dependence on the impact of macroeconomic indicators were obtained and the evaluation of the reliability results was received. Practical value. The results of analysis and calculations will make short-term forecasting of traffic flow. |
|
Date |
2014-04-03T12:12:55Z
2014-04-03T12:12:55Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
doi: 10.15802/stp2013/19676
2307–3489 (Print) 2307–6666 (Online) http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2181 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|