Запис Детальніше

Теоретично-експериментальна оцінка показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів електропоїздів ЕР9М, ЕР9Е

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретично-експериментальна оцінка показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів електропоїздів ЕР9М, ЕР9Е
Теоретико-экспериментальная оценка показателей прочности средних поперечных балок рам тележек прицепных вагонов электропоездов ЭР9М, ЭР9Е
Theoretical and Experimental Evaluation of Strength Indices of Bogie Frame Transoms for Trailing Cars of Electric Trains ER9M, ER9E
 
Creator Бондарєв, Олександр Матвійович
Кривчиков, Олексій Євгенович
Ягода, Дмитро Олександрович
Бондарева, Валентина Сергіївна
Рядковський, В. В.
Бондарев, Александр Матвеевич
Кривчиков, Алексей Евгеньевич
Ягода, Дмитрий Александрович
Бондарева, Валентина Сергеевна
Рядковский, В. В.
Bondaryev, Oleksandr M.
Bondarev, Oleksandr M.
Kryvchykov, Alexei E.
Krivchicov, Alexei Ye.
Yagoda, Dmitry A.
Bondareva, Valentyna S
Ryadkovskiy, V. V.
 
Subject розрахункові моделі
теоретичні розрахунки
електропоїзди ЕР9М
електропоїзди ЕР9Е
візки
поперечна балка
показники міцності
причіпні вагони
КБМ
расчетные модели
теоретические расчеты
электропоезда ЭР9М
электропоезда ЭР9Е
тележки
поперечная балка
показатели прочности
прицепные вагоны
computational models
theoretical calculations
electric trains ER9M and ER9E
bogies
strength indices
trailing cars
 
Description Теоретично-експериментальна оцінка показників міцності середніх поперечних балок рам візків причіпних вагонів електропоїздів ЕР9М, ЕР9Е /
О. М. Бондарєв, О. Є. Кривчиков, Д. О. Ягода,
В. С. Бондарєва, В. В. Рядковський // Наука та прогрес транспорту. — 2013. — № 6 (48). — С. 120—131. Бібліогр. в кінці ст. — doi: 10.15802/stp2013/19759.
UK: Мета. Метою роботи є визначення чинників, які можуть сприяти появі тріщин у середніх поперечних балках рам візків причіпних вагонів, та розробка заходів із покращення показників міцності цих рам.
Методика. Для досягнення поставленої мети були проведені наступні роботи: обстеження технічного стану несучих конструкцій рам візків причіпних вагонів; вимірювання твердості матеріалу за Брінеллем; визначення оцінки границь витривалості матеріалу середньої поперечної балки; проведення експериментальних
випробувань із визначення рівнів зусиль та напружень, які створюються у вказаних балках в умовах експлуатації; розробка розрахункових моделей для теоретичного визначення рівнів напружень у середній поперечній балці; моделювання як звичайних, так і нештатних умов експлуатаційної навантаженості.
Результати. На підставі аналізу отриманих результатів виявлено ситуації, при яких створюються найбільші
рівні напружень; розроблено заходи з покращення показників міцності середніх поперечних балок рам візків
причіпних вагонів. Наукова новизна. На підставі експериментальних та теоретичних досліджень виконано
наукове супроводження робіт щодо розробки заходів із покращення показників міцності середніх поперечних
балок рам візків причіпних вагонів. Практична значимість. Розроблені заходи з покращення показників
міцності передані спеціалістам Укрзалізниці для їх впровадження під час виконання ремонтів електропоїздів
указаних серій.
RU: Цель. Целью работы является определение факторов, которые могут способствовать возникновению
трещин в средних поперечных балках рам тележек прицепных вагонов, и разработка мероприятий по улучшению показателей прочности этих рам. Методика. Для достижения поставленной цели были проведены
следующие работы: обследование технического состояния несущих конструкций рам тележек прицепных
вагонов; измерение величины твердости материала по Бринеллю; выполнение оценки предела выносливости
материала средней поперечной балки; испытания по определению уровней усилий и напряжений, которые создаются в указанных балках в условиях эксплуатации; разработки расчетных моделей для теоретического
определения напряжений в средней поперечной балке; моделирование как обычных, так и нештатных условий эксплуатационной нагруженности. Результаты. На основании анализа полученных результатов выявлены ситуации, при которых создаются наибольшие уровни напряжений; разработаны мероприятия по
улучшению показателей прочности средних поперечных балок рам тележек прицепных вагонов.
Научная новизна. На основании экспериментальных и теоретических исследований выполнено научное
сопровождение работ по разработке мероприятий улучшения показателей прочности средних поперечных
балок рам тележек прицепных вагонов. Практическая значимость. Разработанные мероприятия по улучшению показателей прочности переданы специалистам Укрзализныци для их внедрения во время выполнения ремонтов электропоездов указанных серий.
EN: Purpose. The article objectives are to identify the factors, which can contribute to the formation of cracks and to
develop the measures on improving the strength indices of bogie frame transoms of trailing cars. Methodology. In order
to achieve these objectives, in performing the work it was conducted the inspection of the technical condition of
supporting structures for bogie frames of trailing cars; measured the Brіnell hardness numbers and estimated the endurance
limits of transom material; tested on determination of the levels of efforts and stresses being created in the specified
transoms under operation; developed the computational models for the theoretical determination of stress levels in
the transom by simulating both normal and abnormal conditions of operating loading. Findings. Based on the analysis
of results obtained: the situations with the highest stress levels were found; the measures on improving the strength
indices of bogie frame transoms of trailing cars were developed. Originality. Based on the experimental and theoretical
studies, the scientific monitoring of works to develop the measures on improving the strength indices of bogie
frame transoms of trailing cars was carried out. Practical value. The developed measures on improving the strength
indices were passed to professionals of Ukrzaliznytsia to introduce the proposed activities during the repairs of electric
trains of specified series.
 
Date 2014-04-07T11:25:58Z
2014-04-07T11:25:58Z
2013
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/stp2013/19759
2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2193
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ