Запис Детальніше

Результаты определения фактических значений жесткости пути для исследований взаимодействия пути и подвижного состава

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Результаты определения фактических значений жесткости пути для исследований взаимодействия пути и подвижного состава
Результати визначення фактичних значень жорсткості шляху для досліджень взаємодії колії та рухомого складу
 
Creator Татуревич, Анатолий Павлович
Татуревич, Анатолій Павлович
Taturevych, Anatolii P.
 
Subject жесткость
модуль упругости
путь
подвижной состав
жорсткість
модуль пружності
колія
рухомий склад
КККГ
rigidity
elastic modulus
track
rolling stock
 
Description Татуревич, А. П.
Результаты определения фактических значений жесткости пути для исследований взаимодействия пути и подвижного состава / А. П. Татуревич // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2003. — Вип. 2. — С. 95—100.
UK: У роботі викладені результати визначення фактичних жорсткостей і модулів пружності колії для дослідження взаємодії колії і рухомого складу з врахуванням конструкцій верхньої будови колії, що змінилися за
останні роки, особливо на залізобетонних шпалах. Уточнено значення модулів пружності підрейкових основ
при горизонтальному вигині і крутінні рейкових ниток.
RU: В работе изложенные результаты определения фактических жесткостей и модулей упругости пути для
исследования взаимодействия пути и подвижного состава с учетом конструкций верхнего строения пути,
которые изменились за последние годы, в особенности на железобетонных шпалах. Уточнены значения модулей упругости подрельсовых оснований при горизонтальном изгибе и кручении рельсовых нитей.
EN: The results of determining the rigidity and the modulus of elasticity of the track are shown in the paper. They are
used for research of track and a rolling stock interaction and they are faking info account the constructions of the
permanent way which has been changed for last years especially on concrete crossties. The values of the elasticity
modules under the rail are specified under the horizontal bend and rail twist.
 
Date 2014-04-10T06:46:38Z
2014-04-10T06:46:38Z
2003
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2206
http://stp.diit.edu.ua/article/view/21244/18835
 
Language other
 
Publisher ДНУЗТ