Запис Детальніше

Автоматизированная система для контроля параметров кодового тока в рельсах

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Автоматизированная система для контроля параметров кодового тока в рельсах
Автоматизована система для контролю параметрів кодового струму в рейках
 
Creator Сердюк, Татьяна Николаевна
Гаврилюк, Владимир Ильич
Сердюк, Тетяна Миколаївна
Гаврилюк, Володимир Ілліч
Serdiuk, Tetiana M.
Serdyuk, Tatyana N.
Gavrilyuk, Vladimir I.
Havryliuk, Volodymyr I.
 
Subject автоматизированная микропроцессорная система
кодовый ток
вагон-лаборатория
автоматизована мікропроцесорна система
кодовий струм
вагон-лабораторія
КАТЗ
automated microprocessor system
code current
car-laboratory
 
Description Сердюк, Т. Н.
Автоматизированная система для контроля параметров кодового тока в рельсах / Т. Н. Сердюк, В. И. Гаврилюк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 3. — С. 15—20.
RU: В данной статье приведены результаты разработки автоматизированной микропроцессорной системы, которая позволяет контролировать и измерять параметры кодового тока автоматической локомотивной сигнализации в рельсовых цепях и определять спектральный состав тягового тока. Система может быть использована на базе вагона-лаборатории или при проведении измерений на перегоне.
UK: У даній статті наведено результати розробки автоматизованої мікропроцесорної системи, яка дозволяє контролювати та вимірювати параметрі кодового струму автоматичної локомотивної сигналізації в рейкових колах та визначати спектральний склад тягового струму. Система може бути використана на базі вагона-лабораторії або при проведенні вимірювань на перегоні.
EN: In this paper the results of elaboration of automated microprocessor system are given. This system allows us to control and measured the parameters of code current of automatic locomotive signaling system and to define spectral
composition of traction current. It can be used on the basis of car-laboratory or at the measurements on the railway section.
 
Date 2014-04-11T10:23:32Z
2014-04-11T10:23:32Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2221
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20819/18379
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ