Режимы ведения пассажирских поездов с учетом случайного напряжения в тяговой сети и переменных тарифов оплаты электроэнергии
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Режимы ведения пассажирских поездов с учетом случайного напряжения в тяговой сети и переменных тарифов оплаты электроэнергии
Режими ведення пасажирських поїздів з урахуванням випадкової напруги в тяговій мережі та змінних тарифів оплати електроенергії |
|
Creator |
Евдомаха, Григорий Васильевич
Ивченко, Юрий Николаевич Скалозуб, Владислав Васильевич Железнов, К. Г. Литвин, В. А. Иванов, Александр Петрович Евдомаха, Григорій Васильович Івченко, Юрій Миколайович Скалозуб, Владислав Васильович Іванов, Олександр Петрович Evdomakha, Grigory V. Ivchenko, Yuriy M. Skalozub, Vladislav V. Skalozub, Vladyslav V. Ivanov, Alexander P. Jevdomacha, Grigorij |
|
Subject |
КБМ
ККІТ режим ведення електропоїздів напруга режим ведения электропоездов напряжение тариф пригородный электропоезд modes of running emu trains voltage tariff suburban train приміський електропоїзд |
|
Description |
Евдомаха, Г. В. Режимы ведения пассажирских поездов с учетом случайного напряжения в тяговой сети и переменных тарифов оплаты электроэнергии / Г. В. Евдомаха, Ю. Н. Ивченко, В. В. Скалозуб, К. Г. Железнов, В. А. Литвин, А. П. Иванов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 3. — С. 65—73.
RU: Предложены модели и методы расчета оптимальных режимов ведения электропоездов, которые учитывают случайный характер напряжений в тяговой сети и условия зависимости цены электрической энергии от периода суток. Предложены критерии по эффективному использованию переменных тарифов и приведены примеры расчетов оптимальных режимов ведения пригородных электропоездов. UK: Запропоновано моделі та методи розрахунку оптимальних режимів ведення електропоїздів, які враховують випадковий характер напруги в тяговій мережі та умови залежності ціни електричної енергії від періоду доби. Подано критерії ефективного використання змінних тарифів і приклади розрахунків оптимальних режимів ведення приміських електропоїздів. EN: he authors propose models and calculation methods for optimal modes of running emu trains, taking into account the random character of catenary voltages and the conditions of dependence of electric power price upon the time of day. The paper suggests criteria for efficient use of variable tariffs and provides examples of calculating the optimal modes of running suburban emu trains. |
|
Date |
2014-04-15T09:41:21Z
2014-04-15T09:41:21Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2235
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20932/18456 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|