Порівняння експлуатаційної надійності пресового з’єднання буксового вузла, відновленого різними методами
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Порівняння експлуатаційної надійності пресового з’єднання буксового вузла, відновленого різними методами
Сравнение эксплуатационной надежности прессового соединения буксового узла, восстановленного различными методами |
|
Creator |
Михаліченко, Павло Євгенович
Михаличенко, Павел Евгеньевич Mihalichenko, Pavel E. Mykhalichenko, Pavel Ye. Mykhalichenko, Pavlo Ye. |
|
Subject |
рухомий склад
електролітичне цинкування імпульсно-реверсивні струми КЕПЗ подвижной состав электролитическое цинкование импульсно-реверсивные токи rolling stock electrolytic galvanizing pulse-reverse currents |
|
Description |
Михаліченко, П. Є. Порівняння експлуатаційної надійності пресового з'єднання буксового вузла, відновленого різними методами / П. Є. Михаліченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2007. — Вип. 15. — С. 96—101. UK: Викладено результати експлуатаційних досліджень з’єднання з гарантованим натягом буксового вузла рухомого складу залізниць, внутрішня поверхня внутрішніх кілець підшипників яких була відновлена електролітичним цинкуванням на імпульсно-реверсивному струмі. Проведено порівняльний аналіз зносу поверхонь деталей нерухомого з’єднання, кільця яких були відновлені за запропонованою технологією з кільцями відновленими на постійному струмі, а також не відновленими взагалі. RU: Описаны результаты эксплуатационных исследований соединений с гарантированным натягом буксового узла подвижного состава железных дорог, внутренняя поверхность внутренних колец подшипников которых была восстановлена электролитическим цинкованием на импульсно-реверсивных токах. Проведен сравнительный анализ износа поверхностей деталей неподвижного соединения, кольца которых были восстановлены по предложенной технологии с кольцами восстановленными на постоянном токе, а также не восстановленных вообще. EN: The articie describes results of operational tests of the joints with guaranteed tension of the axle-box of rail rolling stock, the inside surface of inner racers of which was restored by electrolytic galvanizing on pulse-reverse currents operation. A comparative analysis has been performed of the wear of surfaces of immobile joint parts, whose racers have been restored according to the proposed technique with the racers restored on direct current and the unrestored ones. |
|
Date |
2014-04-15T10:46:44Z
2014-04-15T10:46:44Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2236
|
|
Language |
other
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|