Запис Детальніше

К вопросу об устойчивости против вкатывания колеса на рельс для порожних грузовых вагонов

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title К вопросу об устойчивости против вкатывания колеса на рельс для порожних грузовых вагонов
До питання про стійкість проти вкативанія колеса на рейку для порожніх вантажних вагонів
 
Creator Рыбкин, Виктор Васильевич
Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич
Халипова, Наталья Владимировна
Трякин, А. П.
Данович, Виктор Данилович
Рибкін, Віктор Васильович
Рейдемейстер, Олексій Геннадійович
Халіпова, Наталія Володимирівна
Данович, Віктор Данилович
Rybkin, Viktor V.
Reidemeister, Alexey G.
Khalipova, Nataliia V.
Danovych, Viktor D.
 
Subject устойчивость
стійкість
КККГ
КБМ
вагон
колесо
stability
car
wheel
 
Description К вопросу об устойчивости против вкатывания колеса на рельс для порожних грузовых вагонов / В. Д. Данович, В. В. Рыбкин, А. Г. Рейдемейстер, Н. В. Халипова, А. П. Трякин // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 3. — С. 90—96.
UK: У статті розглядаються питання визначення стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки
для різних моделей порожніх чотиривісних вантажних вагонів з візками моделей 18-100 (ЦНИИ-Х3). Досліджено вплив характеристик вагона на тривалість відрізку часу, протягом якого відбувається вкочування гребеня колеса під час руху вагона по прямій і в кривих малих і середніх радіусів.
RU: В статье рассматриваются вопросы определения устойчивости против вкатывания гребня колеса на головку рельса для различных моделей порожних четырехосных грузовых вагонов с тележками моделей
18-100 (ЦНИИ-Х3). Исследовано влияние характеристик вагона на время возможного вкатывания гребня
колеса при движении вагона по прямой и в кривых малых и средних радиусов.
EN: The paper considers the issues of determining the rates of stability against a wheel flange climb onto the railhead
for various models of empty four-axle freight cars with bogie series 18-100. The influence of the car parameters on
the period of probable wheel flange climb in running on straight track sections and in negotiating small and medium-
radius curves has been investigated.
 
Date 2014-04-22T10:44:28Z
2014-04-22T10:44:28Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2248
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20956/18492
 
Language other
 
Publisher ДНУЗТ