Запис Детальніше

Розрахунок частот вільних коливань металевих арочних мостів методом скінченних елементів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розрахунок частот вільних коливань металевих арочних мостів методом скінченних елементів
Расчет частот свободных колебаний металлических арочных мостов методом конечных элементов
 
Creator Крюк, А. Г.
Солдатов, Кім Іванович
Солдатов, Ким Иванович
Soldatov, Kim I.
 
Subject метод скінченних елементів
металевий арочний міст
експериментальна модель
КМ
метод конечных элементов
металлический арочный мост
экспериментальная модель
finite elements method
metal arch bridge
experimental model
 
Description Крюк, А. Г.
Розрахунок частот вільних коливань металевих арочних мостів методом скінчених елементів / А. Г. Крюк, К. І. Солдатов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2007. — Вип. 15. — С. 194—199.
UK: Наведено розрахунок частот вільних коливань методом скінченних елементів металевого арочного моста
через р. Старий Дніпро у місті Запоріжжя та експериментальної моделі (арка з їздою низом). Описана розрахункова схема методом скінченних елементів. Проведено порівнювальний аналіз результатів розрахунку (МКЕ) з
результатами випробувань, а також розрахунку конструкцій за методикою, що пропонується авторами.
RU: Приведен расчет частот собственных свободных колебаний методом конечных элементов металлического арочного моста через р. Старый Днепр в городе Запорожье и экспериментальной модели (арка с ездой
поверху). Описана расчетная схема методом конечных элементов. Проведен сравнительный анализ результатов расчета (МКЭ) с результатами испытаний данного моста и в том числе с расчетом по предлагаемой
авторами методике.
EN: The article provides calculation by the finite elements method of frequencies of own free fluctuations of the
metal arch bridge over Staryi Dnepr river in the city of Zaporozhye, and that of the experimental model (an arch
with the traffic on top). The calculation chart has been described by the finite elements method. Comparative analysis
has been performed of the calculation results (FEM) with results of this bridge actual testing, including calculation
according to the method proposed by the authors.
 
Date 2014-04-16T09:09:28Z
2014-04-16T09:09:28Z
2007
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2241
 
Language other
 
Publisher ДНУЗТ