Дослідження динамічних коливань балки на пружній дисипативній основі під дією рухомого навантаження при проходженні силової нерівності колії
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження динамічних коливань балки на пружній дисипативній основі під дією рухомого навантаження при проходженні силової нерівності колії
Исследование динамических колебаний балки на упругой диссипативной основе под действием подвижной нагрузки при прохождении силовой неровности пути |
|
Creator |
Сисин, Микола Петрович
Рибкін, Віктор Васильович Патласов, Олександр Михайлович Сысын, Николай Петрович Рыбкин, Виктор Васильевич Патласов, Александр Михайлович Sysyn, Mykola P. Rybkin, Viktor V. Patlasov, Oleksandr M. |
|
Subject |
модель залізничної полотнини
балка рухоме квазистатичне навантаження ЛФ КККГ модель железнодорожного полотна движущаяся квазистатическая нагрузка railway track model beam moving quasistatic loading |
|
Description |
Сисин, М. П. Дослідження динамічних коливань балки на пружній дисипативній основі під дією рухомого навантаження при проходженні силової нерівності колії / М. П. Сисин, В. В. Рибкін, О. М. Патласов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2004. — Вип. 5. — С. 188—193.
UK: У даній статті розглядається модель залізничної полотнини, що являє собою балку на пружній інерційній підставі під впливом квазистатичного навантаження, що рухається. Дослідження цієї моделі проводиться в умовах руху навантаження на колію з неоднорідністю гнучкості основи під рейками. RU: В данной статье рассматривается модель железнодорожного полотна, которая представляет собой балку на упругом инерционном основании под воздействием движущейся квазистатической нагрузки. Исследование этой модели проводится в условиях движения нагрузки на пути с неоднородностью гибкости основы под рельсами. EN: A railway track model is considered in this paper. The model is a beam on elastic inertial basis with variable longitudinal elasticity under the influence of moving quasistatic loading. The investigation of the model is carried out on conditions that the loading moves on the track with the inhomogeneity of basis elasticity under the rail. |
|
Date |
2014-05-12T07:35:05Z
2014-05-12T07:35:05Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2291
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20645/18235 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
|
|