Запис Детальніше

Дослідження динамічних коливань балки на пружній дисипативній основі під дією рухомого навантаження при проходженні силової нерівності колії

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження динамічних коливань балки на пружній дисипативній основі під дією рухомого навантаження при проходженні силової нерівності колії
Исследование динамических колебаний балки на упругой диссипативной основе под действием подвижной нагрузки при прохождении силовой неровности пути
 
Creator Сисин, Микола Петрович
Рибкін, Віктор Васильович
Патласов, Олександр Михайлович
Сысын, Николай Петрович
Рыбкин, Виктор Васильевич
Патласов, Александр Михайлович
Sysyn, Mykola P.
Rybkin, Viktor V.
Patlasov, Oleksandr M.
 
Subject модель залізничної полотнини
балка
рухоме квазистатичне навантаження
ЛФ
КККГ
модель железнодорожного полотна
движущаяся квазистатическая нагрузка
railway track model
beam
moving quasistatic loading
 
Description Сисин, М. П. Дослідження динамічних коливань балки на пружній дисипативній основі під дією рухомого навантаження при проходженні силової нерівності колії / М. П. Сисин, В. В. Рибкін, О. М. Патласов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2004. — Вип. 5. — С. 188—193.
UK: У даній статті розглядається модель залізничної полотнини, що являє собою балку на пружній інерційній
підставі під впливом квазистатичного навантаження, що рухається. Дослідження цієї моделі проводиться в
умовах руху навантаження на колію з неоднорідністю гнучкості основи під рейками.
RU: В данной статье рассматривается модель железнодорожного полотна, которая представляет собой балку на упругом инерционном основании под воздействием движущейся квазистатической нагрузки. Исследование этой модели проводится в условиях движения нагрузки на пути с неоднородностью гибкости основы
под рельсами.
EN: A railway track model is considered in this paper. The model is a beam on elastic inertial basis with variable
longitudinal elasticity under the influence of moving quasistatic loading. The investigation of the model is carried
out on conditions that the loading moves on the track with the inhomogeneity of basis elasticity under the rail.
 
Date 2014-05-12T07:35:05Z
2014-05-12T07:35:05Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2291
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20645/18235
 
Language other
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна