Запис Детальніше

Моделирование электромагнитных процессов в системе тягового электроснабжения

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделирование электромагнитных процессов в системе тягового электроснабжения
Моделювання електромагнітних процесів у системі тягового електропостачання
 
Creator Завгородний, Александр Викторович
Гаврилюк, Владимир Ильич
Завгородній, Олександр Вікторович
Гаврилюк, Володимир Ілліч
Zavgorodnij, Oleksandr V.
Gavrilyuk, Volodymyr I.
 
Subject системы тягового электроснабжения
индуктивное влияние тока
математическая модель
системи тягового електропостачання
індуктивний вплив струму
математична модель
КАТЗ
traction power supply system
inductive influence of current
mathematical model
 
Description Завгородний, А. В.
Моделирование электромагнитных процессов в системе тягового электроснабжения / А. В. Завгородний, В. И. Гаврилюк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 6. — С. 11—15.
RU: Проведен анализ влияния системы тягового электроснабжения двухпутного участка железной дороги с различающимися видами электрической тяги на двух путях на работу рельсовых цепей на основе разработанной математической модели, которая учитывает индуктивное влияние тока в контактном проводе и растекание тока в земле. Проведены расчеты обратного тягового тока и потенциала рельсов.
UK: Проведено аналіз впливу системи тягового електропостачання двоколійної ділянки залізниці з різними видами електричної тяги на двох коліях на роботу рейкових кіл на основі розробленої математичної моделі, що враховує індуктивний вплив струму в контактному проводі та розтікання струму в землі. Проведено розрахунки зворотного тягового струму та потенціалу рейок.
EN: The paper carries out analysis of the influence of traction power supply system for double-track railway section with different kinds of traction on the work of rail circuits on the basis of developed mathematical model. The model takes into account inductive influence of current in the contact wire and the current «spillage» in the ground. Calculations have been made of reverse tractive current and the potential of rails.
ГП Приднепровская ж. д.
 
Date 2014-05-13T13:16:21Z
2014-05-13T13:16:21Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2299
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20250/17860
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ