Запис Детальніше

Метод определения положения якоря реле по магнитному сопротивлению рабочего воздушного зазора

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метод определения положения якоря реле по магнитному сопротивлению рабочего воздушного зазора
Метод визначення положення якоря реле за магнітним опором робочого повітряного зазору
 
Creator Профатилов, Владимир Иванович
Профатилов, Володимир Іванович
Profatilov, Volodymyr I.
 
Subject метод определения положения
электромагнитное реле
магнітний опір
залізнична автоматика
mechanical parameters
магнитное сопротивленияе
железнодорожная автоматика
механічні параметри
method of defining the position
electromagnetic relay
КАТЗ
механические параметры
метод визначення положення
електромагнітне реле
magnetic resistance
railway automatic system
 
Description Профатилов, В. И.
Метод определения положения якоря реле по магнитному сопротивлению рабочего воздушного зазора / В. И. Профатилов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 6. — С. 16—21.
RU: Предложен метод определения положения якоря реле по магнитному сопротивлению рабочего воздушного зазора. Метод основан на том, что значение магнитного сопротивления рабочего зазора практически не зависит от тока в обмотке реле и определяется в основном величиной самого зазора. Данный метод позволяет решить комплексную задачу автоматизации измерения механических параметров электромагнитных реле
железнодорожной автоматики без снятия кожуха в соответствии с эксплуатационно-техническими требованиями к реле первого класса надежности.
UK: Запропоновано метод визначення положення якоря реле по магнітному опору робочого повітряного
зазору. Метод ґрунтується на тому, що значення магнітного опору робочого зазору практично не залежить від струму в обмотці реле і визначається в основному значенням самого зазору. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагніт-
них реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до
реле першого класу надійності.
EN: A method of defining the position of relay anchor according to the magnetic resistance of a working air backlash is offered in the article. This method is based on the fact that the value of magnetic resistance of a working backlash does not virtually depend on the current in the relay winding and is basically determined by the size of the backlash itself. The method allows deciding the complex task of automation of measuring the mechanical
parameters of electromagnetic relays in railway automatic systems without removal of casing, in accordance with the operational and technical requirements to the first-class reliability relays.
 
Date 2014-05-14T12:23:31Z
2014-05-14T12:23:31Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2303
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20254/17862
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ