Запис Детальніше

Математическая модель тягового привода постоянного тока

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математическая модель тягового привода постоянного тока
математична модель тягового приводу постійного струму
 
Creator Кедря, Михаил Михайлович
Чумак И.В.
Кедря, Михайло Михайлович
Kedrya, Mykhaylo M.
 
Subject модель тягового привода
структурная схема двигателя
нелинейный объект регулирования
модель тягового приводу
структурна схема двигуна
нелінійний об’єкт регулювання
КЕЕ
traction drive model
structural scheme of the motor
nonlinear regulation object
 
Description Кедря, М. М.
Математическая модель тягового привода постоянного тока / М. М. Кедря, И. В. Чумак // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 39—43.
RU: На основе известной методики построена математическая модель тягового привода электровоза ДЭ1.
Приводятся уравнения, структурная схема двигателя как нелинейного объекта регулирования, постоянные
времени звеньев структуры, индуктивность и другие характеристики.
UA: На підставі відомої методики побудована математична модель тягового привода електровоза ДЕ1. Наводяться рівняння, структурна схема двигуна як нелінійного об’єкта регулювання, сталі часу ланок структури,
індуктивність та інші характеристики.
EN: A mathematical model of the traction drive of electric locomotive series DE1 has been built on the basis of a
well-known methodology. The equations, the structural scheme of the motor as a non-linear regulation object, the
time constants of structure units, the induction and other characteristics are provided.
 
Date 2014-05-16T09:52:11Z
2014-05-16T09:52:11Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2312
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20633/18224
 
Language other
 
Publisher ДНУЗТ