Запис Детальніше

Модели и методы для решения обобщенной транспортной задачи с учетом интересов множества собственников грузовых вагонных парков

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модели и методы для решения обобщенной транспортной задачи с учетом интересов множества собственников грузовых вагонных парков
Моделі і методи для вирішення узагальненої транспортної задачі з урахуванням інтересів багатьох власників вантажних вагонних парків
 
Creator Скалозуб, Владислав Васильевич
Солтысюк, О. В.
Скалозуб, Владислав Васильович
Skalozub, Vladislav V.
Skalozub, Vladyslav V.
 
Subject многокритериальные модели транспортной задачи
оптимальные планы железнодорожных перевозок
грузовые вагоны
багатокритеріальні моделі транспортної задачі
оптимальні плани залізничних перевезень
вантажні вагони
ККІТ
multi-criteria models of transport task
optimum railway operational schedules
freight cars
 
Description Скалозуб, В. В.
Модели и методы для решения обобщенной транспортной задачи с учетом интересов множества собственных грузовых вагонных парков / В. В. Скалозуб, О. В. Солтисюк, // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 6. — С. 70—76.
RU: Предложены и исследованы новые многокритериальные модели транспортной задачи, предназначенные для расчетов оптимальных планов железнодорожных перевозок, когда учитываются интересы нескольких
владельцев грузовых вагонов. Приведены примеры расчетов компромисно-оптимальных планов перевозок.
UK: Запропоновано і досліджено нові багатокритеріальні моделі транспортної задачі, призначені для розрахунку оптимальних планів залізничних перевезень, коли ураховуються інтереси кількох власників вантажних вагонів. Зведено приклади розрахунків компромісно-оптимальних планів перевезень.
EN: New, multi-criteria models of transport task, intended for calculation of optimum railway operational schedules,with account of interests of several freight car owners, have been proposed and examined in the paper. The examples of calculations of compromise-and-optimum operational schedules have been provided.
ТМСофт, г. Киев
 
Date 2014-05-20T12:31:21Z
2014-05-20T12:31:21Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2319
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20341/17954
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ