Модели и методы для решения обобщенной транспортной задачи с учетом интересов множества собственников грузовых вагонных парков
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модели и методы для решения обобщенной транспортной задачи с учетом интересов множества собственников грузовых вагонных парков
Моделі і методи для вирішення узагальненої транспортної задачі з урахуванням інтересів багатьох власників вантажних вагонних парків |
|
Creator |
Скалозуб, Владислав Васильевич
Солтысюк, О. В. Скалозуб, Владислав Васильович Skalozub, Vladislav V. Skalozub, Vladyslav V. |
|
Subject |
многокритериальные модели транспортной задачи
оптимальные планы железнодорожных перевозок грузовые вагоны багатокритеріальні моделі транспортної задачі оптимальні плани залізничних перевезень вантажні вагони ККІТ multi-criteria models of transport task optimum railway operational schedules freight cars |
|
Description |
Скалозуб, В. В. Модели и методы для решения обобщенной транспортной задачи с учетом интересов множества собственных грузовых вагонных парков / В. В. Скалозуб, О. В. Солтисюк, // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 6. — С. 70—76. RU: Предложены и исследованы новые многокритериальные модели транспортной задачи, предназначенные для расчетов оптимальных планов железнодорожных перевозок, когда учитываются интересы нескольких владельцев грузовых вагонов. Приведены примеры расчетов компромисно-оптимальных планов перевозок. UK: Запропоновано і досліджено нові багатокритеріальні моделі транспортної задачі, призначені для розрахунку оптимальних планів залізничних перевезень, коли ураховуються інтереси кількох власників вантажних вагонів. Зведено приклади розрахунків компромісно-оптимальних планів перевезень. EN: New, multi-criteria models of transport task, intended for calculation of optimum railway operational schedules,with account of interests of several freight car owners, have been proposed and examined in the paper. The examples of calculations of compromise-and-optimum operational schedules have been provided. ТМСофт, г. Киев |
|
Date |
2014-05-20T12:31:21Z
2014-05-20T12:31:21Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2319
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20341/17954 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|