Запис Детальніше

Эксплуатационные испытания полувагонов на тележках модели 18-781

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Эксплуатационные испытания полувагонов на тележках модели 18-781
Експлуатаційні випробування піввагонів на візках моделі 18-781
 
Creator Бруякин, Виталий Константинович
Мищенко, Андрей Анатольевич
Савчук, Орест Макарович
Бруякін, Віталій Костянтинович
Міщенко, Андрій Анатолійович
Bruiakyn, Vytalyi K.
Mishchenko, Andrey A.
Savchuk, Orest M.
 
Subject эксплуатационные испытания
серийны тележки модели 18-100
полувагоны
экспериментальные тележки
експлуатаційні випробування
серійні візки моделі 18-100
піввагони
дослідні візки
КВАГ
service tests
serial bogies of 18-100 series
gondola cars
experimental bogies
 
Description Бруякин, В. К.
Эксплуатационные испытания полувагонов на тележках модели 18-781 / В. К. Бруякин, А. А. Мищенко, О. М. Савчук // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 6. — С. 77—80.
RU: Рассмотрены результаты эксплуатационных испытаний экспериментальных тележек грузовых вагонов модели 18-781. Эксплуатационные испытания девяти полувагонов на экспериментальных тележках в маршрутных
поездах показали, что после доработки конструкции надежность тележек в эксплуатации не хуже, чем серийных тележек модели 18-100. Отдельно показаны отказы новых частей тележек и оценка их перспективности.
UK: Розглянуто результати експлуатаційних випробувань дослідних візків вантажних вагонів моделі 18-781. Експлуатаційні випробування дев’яти піввагонів на дослідних візках у маршрутних потягах показали, що
після доробки конструкції надійність візків в експлуатації не гірше, ніж серійних візків моделі 18-100. Окремо показані відмови нових частин візків і оцінена їхня перспективність.
EN: The paper has examined outcomes of service tests of experimental freight car bogies 18-781. The service tests 9 of gondola cars, set on the experimental bogies in regularly routed trains, have shown that after improvements of the design
reliability of the bogies in operation becomes not worse than that of serial bogies of 18-100 series. Failures of new parts of the bogie have been shown separately and their prospects have been assessed.
 
Date 2014-05-21T11:56:28Z
2014-05-21T11:56:28Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2321
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20347/17956
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ