Эксплуатационные испытания полувагонов на тележках модели 18-781
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Эксплуатационные испытания полувагонов на тележках модели 18-781
Експлуатаційні випробування піввагонів на візках моделі 18-781 |
|
Creator |
Бруякин, Виталий Константинович
Мищенко, Андрей Анатольевич Савчук, Орест Макарович Бруякін, Віталій Костянтинович Міщенко, Андрій Анатолійович Bruiakyn, Vytalyi K. Mishchenko, Andrey A. Savchuk, Orest M. |
|
Subject |
эксплуатационные испытания
серийны тележки модели 18-100 полувагоны экспериментальные тележки експлуатаційні випробування серійні візки моделі 18-100 піввагони дослідні візки КВАГ service tests serial bogies of 18-100 series gondola cars experimental bogies |
|
Description |
Бруякин, В. К. Эксплуатационные испытания полувагонов на тележках модели 18-781 / В. К. Бруякин, А. А. Мищенко, О. М. Савчук // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 6. — С. 77—80. RU: Рассмотрены результаты эксплуатационных испытаний экспериментальных тележек грузовых вагонов модели 18-781. Эксплуатационные испытания девяти полувагонов на экспериментальных тележках в маршрутных поездах показали, что после доработки конструкции надежность тележек в эксплуатации не хуже, чем серийных тележек модели 18-100. Отдельно показаны отказы новых частей тележек и оценка их перспективности. UK: Розглянуто результати експлуатаційних випробувань дослідних візків вантажних вагонів моделі 18-781. Експлуатаційні випробування дев’яти піввагонів на дослідних візках у маршрутних потягах показали, що після доробки конструкції надійність візків в експлуатації не гірше, ніж серійних візків моделі 18-100. Окремо показані відмови нових частин візків і оцінена їхня перспективність. EN: The paper has examined outcomes of service tests of experimental freight car bogies 18-781. The service tests 9 of gondola cars, set on the experimental bogies in regularly routed trains, have shown that after improvements of the design reliability of the bogies in operation becomes not worse than that of serial bogies of 18-100 series. Failures of new parts of the bogie have been shown separately and their prospects have been assessed. |
|
Date |
2014-05-21T11:56:28Z
2014-05-21T11:56:28Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2321
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20347/17956 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|