Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе
Система автоматичного регулювання гальмівної сили при рекуперації електровозів постійного струму, виконана на сучасній елементній базі |
|
Creator |
Устименко, Дмитрий Владимирович
Устименко, Дмитро Володимирович Ustymenko, Dmytro V. |
|
Subject |
система автоматического регулирования
тормозная сила рекуперация электровозов электровозы постоянного тока система автоматичного регулювання гальмівна сила рекуперація електровозів електровози постійного струму КАЕ system of automatic control braking force recuperation of electric locomotives electric locomotives DC |
|
Description |
Устименко, Д. В. Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе / Д. В. Устименко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 51—55. RU: Предлагается система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, в которой необходимое тормозное усилие формируется решающим устройством, построенным на базе микроконтроллера, в соответствии с заданным законом, который обеспечивает увеличение объема энергии рекуперации в сравнении с существующими вариантами. Приведен расчет переходных процессов для наиболее характерных случаев работы системы. UA: Пропонується система автоматичного регулювання гальмівного зусилля при рекуперації електровозів постійного струму, в якій необхідне гальмівне зусилля формується розв’язувальним пристроєм, побудованим на базі мікроконтролера, згідно з заданим законом, який забезпечує підвищення об’єму енергії рекуперації в порівнянні з існуючими варіантами. Наведені розрахунки перехідних процесів для найбільш характерних випадків роботи системи. EN: The authors suggest a system of automatic control of braking force at recuperation of d.c. electric locomotives, in which the necessary braking effort is generated by the decisive unit, constructed on the basis of a microcontroller, according to the pre-set law, which provides an increase of the volume of recuperative energy in comparison with existing variants. The calculation of transitional processes for the most typical cases of system operation has been provided. |
|
Date |
2014-05-21T11:58:04Z
2014-05-21T11:58:04Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2322
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20637/18229 |
|
Language |
Russian
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|