Запис Детальніше

Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе
Система автоматичного регулювання гальмівної сили при рекуперації електровозів постійного струму, виконана на сучасній елементній базі
 
Creator Устименко, Дмитрий Владимирович
Устименко, Дмитро Володимирович
Ustymenko, Dmytro V.
 
Subject система автоматического регулирования
тормозная сила
рекуперация электровозов
электровозы постоянного тока
система автоматичного регулювання
гальмівна сила
рекуперація електровозів
електровози постійного струму
КАЕ
system of automatic control
braking force
recuperation of electric locomotives
electric locomotives DC
 
Description Устименко, Д. В.
Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе / Д. В. Устименко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 51—55.
RU: Предлагается система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов
постоянного тока, в которой необходимое тормозное усилие формируется решающим устройством, построенным на базе микроконтроллера, в соответствии с заданным законом, который обеспечивает увеличение
объема энергии рекуперации в сравнении с существующими вариантами. Приведен расчет переходных процессов для наиболее характерных случаев работы системы.
UA: Пропонується система автоматичного регулювання гальмівного зусилля при рекуперації електровозів
постійного струму, в якій необхідне гальмівне зусилля формується розв’язувальним пристроєм, побудованим на базі мікроконтролера, згідно з заданим законом, який забезпечує підвищення об’єму енергії рекуперації в порівнянні з існуючими варіантами. Наведені розрахунки перехідних процесів для найбільш характерних випадків роботи системи.
EN: The authors suggest a system of automatic control of braking force at recuperation of d.c. electric
locomotives, in which the necessary braking effort is generated by the decisive unit, constructed on the basis
of a microcontroller, according to the pre-set law, which provides an increase of the volume of recuperative
energy in comparison with existing variants. The calculation of transitional processes for the most typical
cases of system operation has been provided.
 
Date 2014-05-21T11:58:04Z
2014-05-21T11:58:04Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2322
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20637/18229
 
Language Russian
 
Publisher ДНУЗТ