Запис Детальніше

Розвиток основних дефектів залізобетонних прогінних будов залізничних мостів у часі

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток основних дефектів залізобетонних прогінних будов залізничних мостів у часі
Развитие основных дефектов железобетонных пролетных строений железнодорожных мостов во времени
 
Creator Борщов, Володимир Ілліч
Климов, В. І.
Борщев, Владимир Ильич
Borshchov, Volodymyr I.
 
Subject розвиток дефектів водовідводу
корозія арматури
залізничні прогінні будови
конструкція
КМ
КККГ
развитие дефектов водоотвода
коррозия арматуры
железнодорожные пролетные строения
конструкция
development of drainage defects
corrosion of reinforcement
railway span structures
construction
 
Description Борщов, В. І.
Розвиток основних дефектів залізобетонних прогінних будов залізничних мостів у часі / В. І. Борщов, В. І. Климов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 61—66.
UA: Аналізується розвиток дефектів водовідводу, захисного шару бетону і корозії арматури, а також вилуговування розчину залізобетонних залізничних прогінних будов із звичайною стрижневою арматурою в часі.
Встановлено залежність розвитку дефектів у часі залежно від конструкції, часу встановлення в міст і норм
проектування.
RU: Анализируется развитие дефектов водоотвода, защитного слоя бетона и коррозии арматуры, а также
выщелачивания раствора железобетонных железнодорожных пролетных строений из обычной стержневой
арматурой во времени. Установлена зависимость развития дефектов во времени в зависимости от конструкции, времени установки в мост и норм проектирования.
EN: Development of drainage defects, the defects of concrete coating, corrosion of the ferroconcrete rods and vatting
of solution of railway span structures, made from conventional rod fixtures, due to ageing processes, have been
analysed. The dependence has been established of defects development in time, depending on the design, the time of
installation into bridge and the designing norms.
 
Date 2014-05-22T11:09:27Z
2014-05-22T11:09:27Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2327
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20647/18236
 
Language other
 
Publisher ДНУЗТ